
Pentru intregul exercitiu financiar, incasarile au totalizat 43,4 miliarde USD, fiind cu 12,5% mai mari in raport cu perioada similara precedenta. In domeniul dispozitivelor casnice, in ultimul trimestru vanzarile au fost de 2,1 miliarde USD (+6,8%), fapt care s-a datorat, in principal, revenirii cererii formate pe pietele statelor aflate in curs de dezvoltare. Pe acelasi segment, incasarile totale din 2009 au fost de 7,4 miliarde USD. O situatie diferita a fost raportata in sectorul aerului conditionat, unde cifra de afaceri din trimestrul al patrulea s-a diminuat cu 9,4%, ajungand la 530 milioane USD. Vanzarile pentru intregul an au fost de 3,5 miliarde USD (-1,5%, fata de 2008). Cel mai bine comercializate au fost dispozitivele destinate instalarii in cadrul obiectivelor comerciale. Si in acest domeniu, in pofida provocarilor crizei mondiale, oficialii LG sesizeaza in continuare oportunitati, venite in special din zona statelor cu economii aflate in expansiune. Pentru 2010, se asteapta o crestere sustinuta a cererii, in toate sferele de activitate, pe masura ce pietele internationale vor iesi treptat din recesiune. In aceste conditii, obiectivul de marketing pentru exercitiul financiar curent este constituit de realizarea unei cifre de afaceri de 51,3 miliarde USD. Informatii suplimentare, la www.lge.com