Grupul sud-coreean LG Electronics a raportat pentru primul trimestru din acest an vanzari totale in valoare de 13.700 miliarde KRW (11,9 miliarde USD), cu 3,7% mai mult fata de cifra de afaceri consemnata in intervalul ianuarie - martie 2009. In ceea ce priveste eficienta activitatii, aceasta s-a majorat cu 2,6%, profitul operational ajungand la nivelul de 529 miliarde KRW (462 milioane USD). Pe segmentul productiei/comercializarii instalatiilor de aer conditionat, livrarile s-au diminuat cu 6%, pana la 1.200 miliarde KRW (circa un miliard USD). In acest domeniu de activitate, se estimeaza ca sporirea cererii venite dinspre statele cu economii aflate in curs de dezvoltare ar puteacompensa pierderile actuale, aceasta tendinta urmand a se generaliza, pe fondul revigorarii pietei internationale. Pentru trimestrul al doilea a.c., principalele directii de actiune sunt constituite de diversificarea portofoliului de produse, prin adaugarea de modele inovatoare si promovarea unor sisteme din categoria premium, pentru a securiza pozitia detinuta in acest domeniu. De asemenea, pe termen scurt un accent deosebit se va pune promovarea intensa a aparatelor de climatizare, cu atat mai mult cu cat sezonul estival este optim pentru asemenea activitati. Informatii suplimentare, la www.lg.com
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.