Compania Julien Stile, din Bucuresti, este activa in domeniul comercializarii de sisteme de ventilare incepand din anul 1993, acest segment detinand o cota de 60% din vanzari. Societatea a devenit reprezentanta autohtona a firmei Ventilation System, din Ucraina, promovand, astfel, marca Vents. „In oferta noastra se regasesc sisteme de ventilatie casnice si industriale, precum si accesorii destinate acestora. Asiguram inclusiv servicii de montaj, iar distributia se efectueaza prin intermediul retelelor DIY si al distribuitorilor la nivel national. In intervalul urmator intentionam sa marim reteaua de distributie, cele mai multe vanzari fiind inregistrate, in prezent, in Moldova. Cifra de afaceri s-a situat in 2009 la nivelul de 6 milioane de lei, iar in 2010 am reusit sa obtinem o majorare, obiectiv pe care il avem in vedere si pentru 2011. Principala problema specifica din ultimul timp a constat in sporirea preturilor la materiile prime si la combustibili, ceea ce a determinat o majorare a tarifelor de comercializare a produselor finite”, a declarat Claudia Silvasanu, reprezentant al Julien Style. Informatii suplimentare, la www.julienstile.ro
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.