Grupul De'Longhi, din Italia – unul dintre cei mai importanti competitori ai pietei europene pe segmentul aparatelor electrocasnice si a echipamentelor HVAC – a comunicat datele financiare preliminare corespunzatoare exercitiului financiar recent incheiat. Conform informatiilor oficiale date publicitatii, cifra de afaceri din 2012 s-a situat la 1,53 miliarde euro, fiind cu 7% mai mare in raport cu anul fiscal anterior. La nivelul trimestrului al patrulea, vanzarile au fost de 541 milioane de euro, ceea ce a constituit o crestere de 4,8%. Aceste evolutii au avut loc intr-o perioada caracterizata prin dezechilibre macroeconomice masive, insa managementul companiei a identificat resursele necesare pentru a asigura stabilitatea necesara desfasurarii activitatii in conditii optime. Recent, eforturile depuse pentru dezvoltarea portofoliului au fost rasplatite prin acordarea premiului "Best Brands Award", instituit de organizatiile de cercetare a pietelor Gfk, Serviceplan si IQ Media Marketing. Aceasta distinctie este importanta deoarece reprezinta rezultatul unei ample cercetari realizate printre consumatorii germani, vizand doua criterii principale, respectiv popularitatea marcii si succesul acesteia in termeni financiari. Informatii suplimentare, la www.delonghi.com
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.