Producatorul german de echipamente electrice, Hager Group, a anuntat pentru anul fiscal 2011 o cifra de afaceri de 1,55 miliarde euro, ceea ce reprezinta o imbunatatire de 14% fata de vanzarile aferente exercitiului financiar precedent. Conform declaratiilor conducerii societatii, compania a reusit sa castige pozitii importante pe mai multe piete din Europa, ceea ce demonstreaza faptul ca atat consumatorii, cat si competitorii acorda o atentie sporita performantei produselor promovate si apreciaza orientarea vadita catre furnizarea de solutii adaptate la cerintele beneficiarilor. Intr-o perioada in care procesele de inovare au loc cu o viteza sporita, clientii devin tot mai atenti la suportul si asistenta tehnica primita de la parteneri. In perioada urmatoare, subiectele asupra carora expertii Hager se vor concentra preponderent vor fi constituite de eficienta energetica si rationalizarea consumului, precum si spre idei noi cum ar fi, de pilda, utilizarea resurselor regenerabile, protectia mediului, cresterea gradului de confort si siguranta etc. Informatii suplimentare, la www.hagergroup.net
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.