Omilos Group dezvolta Era Shopping Park Oradea, care va fi deschis oficial in martie 2009, atunci cand prima faza operationala a lucrarilor se va definitiva. Totodata, se vor inaugura si hypermarket-ul Carrefour (pe o suprafata de 15 300 mp), Galeria Comerciala (pe o arie de 4 217 mp), magazinele Bricostore (pe o suprafata de 9 945 mp), Media Galaxy (pe o arie de 3 300 mp), precum si Cinema City (desfasurat pe 3 000 mp). Centrul comercial este localizat pe Calea Aradului (DN 79), la intersectia Soselei de Centura cu Calea Aradului. Complexul (amplasat pe un teren de 179 446 mp) necesita o investitie de 80 milioane de euro si dispune de o suprafata construita de aproximativ 83.000 mp, una inchiriabila de 64.700 mp si beneficiaza de 2 000 de locuri parcare. Cea de a doua etapa este programata pentru definitivare in luna septembrie 2009, cand se vor inaugura magazinele de fashion / servicii, zona destinata food court-ului (toate fiind intinse pe 21.500 mp), dar si Mobexpert (defasurat pe o suprafata de 7.818 mp).
Compania Omilos Oradea intentioneaza sa investeasca pentru urmatorii doi ani peste 300 milioane de euro in proiecte imobiliare aflate in orasele din Romania, cu o populatie de peste 150 000 locuitori. Informatii suplimentare, la www.omilos.ro
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.