ArcelorMittal Tubular Products Roman SA, producator de tuburi, tevi, profile tubulare din otel destinate lucrarilor de infrastructura si transportului industrial, a realizat, in primele trei luni din 2010, o cifra de afaceri de 94,6 milioane de lei, cu 21,5% sub nivelul din aceeasi perioada din 2009. Conform datelor financiare incluse in cel mai recent raport al companiei, transmis catre Bursa de Valori Bucuresti, cauzele principale sunt reprezentate de reducerea vanzarilor. Astfel, veniturile din exploatare ale fabricii de tevi din Roman s-au redus, in perioada analizata, la 78,8 milioane de lei, de la 93,2 milioane de lei, valoarea consemnata in primul trimestru al anului trecut. Piata de profil a fost afectata puternic de criza din domeniul constructiilor, precum si de diminuarea investitiilor in industria petrolului si gazelor. Activitatea din sectorul de tevi nesudate a inceput sa se deterioreze la sfarsitul sezonului estival din 2008, pe fondul unei scaderi bruste a cererii, cauzata de reducerea pretului la petrol si gaze naturale. Acest context a fost agravat de colapsul sectorului financiar, care nu a mai putut sustine prin credite activitatea comerciala a producatorilor si comerciantilor. Informatii suplimentare, la www.arcelormittal.com
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.