Pandemia este o povara greu de suportat, atat pentru oameni cat si pentru companii. Cu toate acestea anumite domenii de activitate prospera. Aplicatii de livrare mancare la domiciliu, servicii de curierat sau comunicatii online ne fac viata mai suportabila si marcheaza epoca lui “adu-mi, daca vrei sa cumpar.”
In conditiile in care, conform rapoartelor ANCOM, traficul total de internet mobil a crescut cu 12% in primul semestru al anului 2020, in mediul de business categorii intregi de aplicatii mobile faciliteaza colaborarea in echipa sau cu partenerii de afaceri, transforma modul in care facem managementul de proiect si cresc eficienta.
Ca sa-si rezolve problemele din financiar, relatii cu clientii, marketing sau HR companiile au apelat la aplicatii pentru comunicare (inclusiv chatboti), raportare de management, sau instruirea angajatilor.
Un studiu realizat anul trecut arata ca, in 2020, 46% din bugetele de marketing au fost redirectionate catre retelele de socializare si dispozitivele mobile. Dintre companiile care au facut aceasta redirectionare, 30% au folosit bugetele pentru a dezvolta aplicatii pe mobil.
In contextul transformarilor continue in recrutarea si instruirea angajatilor, pentru a le creste adaptabilitatea si a le scadea rezistenta la schimbare, aplicatiile mobile au devenit o necesitate deoarece aduc solutii eficiente in acest sens.
Recrutarea mobila nu functioneaza doar in la nivel de stocare, evaluare si gestionare a CV-urilor. Sistemele mobile de recrutare sunt concepute pentru a le permite candidatilor, managerilor si recrutorilor sa faca o treaba mult mai buna. Aplicatiile interactive le permit candidatilor sa aplice pentru locuri de munca pe telefoanele lor smart si sa obtina un interviu prin intermediul video CV-urilor. De asemenea, astfel de aplicatii ajuta recrutorii si managerii sa acceseze cei mai buni candidati disponibili intr-un termen foarte scurt.
Factorul timp continua sa joace un rol important si in zona de Learning & Development. Instruirea angajatilor a trecut de mult de la workshopuri de cateva zile spre mediul online prin: autoevaluari, video-uri la cerere si sesiuni mai scurte de micro-learning.
Aplicatiile pe mobil au cateva avantaje care le fac potrivite pentru implementarea strategiilor de HR:
- Sunt o solutie excelenta pentru comunicarea interna interpersonala si interdepartamentala
- Asigura un canal aditional de oferire de feedback (formal sau informal) in timp real
- Ofera instrumente de masurare a implicarii si satisfactiei angajatilor
- Rezolva usor anumite secvente din procesele de HR Admin (de ex. programarea si aprobarea concediilor de odihna, etc)
- Asigura acces 24×7 la informatii si resurse de dezvoltare pentru angajati
In acest context, aplicatia Valoria APP da acces rapid la resurse utile pentru dezvoltarea echipelor, dar si pentru managementul si cresterea afacerilor. Aplicatia contine studii, materiale video, articole, auto-evaluari, diagnoze. Cu ajutorul acestei aplicatii „adu-mi daca vrei sa cumpar” se converteste in „sunt aici oricand ai nevoie de mine”.
Valoria APP se adreseaza companiilor, profesionistilor si celor care conduc echipe deoarece are un continut prin care ii ajuta pe utilizatori sa-si creasca eficienta in comunicarea scrisa, sa construiasca coeziunea in echipa si sa accelereze obtinerea rezultatelor. In conditiile in care 70% dintre angajati spun ca se simt sub presiune la munca din cauza comunicarii ineficiente, aplicatia Valoria aduce instrumente de auto-evaluare a competentelor, dar si resurse pentru dezvoltarea lor la nivelul optim.