Salesforce, liderul global pe segmentul de software CRM, a dat publicitatii raportul anual Cyber Week, care analizeaza datele legate de achizitiile a peste un miliard de cumparatori pe platforma Salesforce Customer 360 (inclusiv 24 dintre primii 30 de comercianti online din SUA). Vanzarile globale online in 2021 au atins un maxim istoric de 275 de miliarde USD, in crestere cu 2% fata de 2020, numai in SUA acestea cumuland 62 de miliarde USD (+4%). Datele curente arata ca modelele digitale stabilite in timpul pandemiei au reprezentat o veritabila forta in sezonul sarbatorilor de iarna din acest an, cand incasarile au consemnat o crestere puternica, in special la inceputul lunii noiembrie, determinata de consumatori care nu au fost descurajati de preturile mai mari, reducerile mai mici si stocuri mai scazute de produse. In saptamana cibernetica (23-29 noiembrie) ritmul s-a atenuat, ca urmare a acestor cumparaturilor de la inceputul sezonului. Cele mai mari livrari au avut loc, cum era de asteptat, cu ocazia ...
Articolul complet este disponibil numai abonaților.
Va rugam sa optați pentru AUTENTIFICARE sau ABONARE STIRI
Va multumim!
ABONARE (click aici): PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88