Încasările furnizorului nord-american de aplicatii CRM (software pentru gestiunea relatiilor cu clientii), Salesforce, raportate pentru trimestrul al doilea din 2020, s-au ridicat la 5,15 miliarde USD, fiind cu 29% mai mari fata de perioada similara a anului precedent. Aceasta performanta deosebita, obtinuta intr-o perioada in care economia mondiala a fost puternic bulversata de pandemia data de noul coronavirus, este surprinzatoare inclusiv pentru top-managementul grupului. O explicatie posibila data de oficialii Salesforce este constituita de valorile de baza precum increderea, succesul clientilor, inovatia etc. Toate acestea impreuna au fost inglobate in platforma ...
Articolul complet este disponibil numai abonaților.
Va rugam sa optați pentru AUTENTIFICARE sau ABONARE STIRI
Va multumim!
ABONARE (click aici): PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88