Regista, lider national al aplicatiilor de registratura electronica si e-Guvernare, anunta ca peste 100 de noi institutii si companii au optat sa implementeze in prima jumatate a anului modulele aplicatiei. Astfel, Regista numara in prezent peste 900 de clienti, si isi mentine obiectivul de a digitaliza, pana la finalul anului, mai mult de 1000 de institutii publice si companii locale.
Suplimentar cu cresterea numarului de clienti, echipa Regista a reusit o diversificare a structurii portofoliului, astfel incat in prezent, pe langa segmentul principal constituit din Unitati Administrativ Teritoriale, a dezvoltat si alte segmente de piata, precum unitati medicale sau institutii de invatamant inferior si superior. Astfel, in prezent printre institutiile publice care beneficiaza de aplicatia Regista se afla: Spitalul Clinic de Nefrologie „Doctor Carol Davila” din Bucuresti, Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Brasov, Spitalul Municipal Ploiesti, Spitalul Municipal Aiud, dar si Universitatea Tehnica de Constructii Bucuresti, Inspectoratul Scolar Judetean Iasi, Liceul Teoretic Grigore Moisil din Timisoara sau Inspectoratul Scolar Judetean Prahova.
„Am atins un prag important in eforturile noastre de digitalizare ale institutiilor si companiilor locale, lucru care ne confirma eforturile si ne motiveaza sa venim cu noi solutii inovative. In continuare ne vom concentra pe diversificarea portofoliului de clienti, astfel incat solutia Regista sa poata fi utilizata si in spitale, scoli sau universitati, acolo unde reducerea birocratiei, eficienta modului de lucru a angajatilor si interactiunea cu cetatenii sunt la fel de importante. Credem ca digitalizarea se poate face mai usor de jos in sus, din comunitati mici, unde factorii de decizie sunt mai aproape de cetateni. Pentru ei ne pregatim sa lansam functionalitati noi in aceasta toamna”, a declarat Alexandru Lapusan, Director General Regista Digital SA.
Rolul aplicatiei este sa automatizeze si sa eficientizeze activitatea institutiilor publice prin modulele de registratura electronica, managementul documentelor si e-Guvernare. Astfel, Regista faciliteaza atat o comunicare optima intre departamentele unei institutii, cat si intre functionari si cetateni, pentru o rezolvare rapida si mult mai organizata a solicitarilor.
In prezent, peste 900 de institutii publice publice si companii din toate judetele Romaniei si-au imbunatatit procesele de lucru si au redus birocratia cu ajutorul Regista. Peste 46.000 de utilizatori folosesc zilnic aplicatiile Regista, care au inregistrat mai bine de 24 milioane de documente, respectiv 40.000 de solicitari, precum formulare, sesizari sau diverse programari si audiente.
Totodata, echipa Regista a optimizat „Modulul Programari online” pentru a-l face usor de utilizat in activitatea institutiilor si a companiilor private, Astfel, modulul este adaptat in totalitate cerintelor acestora, institutiile care il utilizeaza avand posibilitatea de a-l configura in functie de nevoile lor.
Platforma Regista este dezvoltata de Zitec, lider pe piata de IT & digital marketing din Romania, specializat in dezvoltarea de solutii si servicii de transformare digitala si este detinuta si operata de compania SC Regista Digital SA din August 2021. Zitec este una dintre putinele companii romanesti recunoscuta oficial ca Partener Gold Microsoft si este certificata conform standardelor ISO27001:2013 pentru Sistemul de management al securitatii informatiilor si ISO 9001:2015 pentru Sistemul de management al calitatii.
Regista poate fi accesata de oriunde de catre functionarii publici sau angajatii companiilor, fiind disponibila direct din browser, fara instalare si cu toate informatiile stocate in siguranta in cloud Microsoft Azure in Uniunea Europeana.