PlanRadar, una dintre cele mai performante platforme digitale de management al constructiilor, al proprietatilor si al facilitatilor imobiliare din Europa, a actualizat din nou suita sa de instrumente de management digital cu o noua functie de gestionare a documentelor, Document Management.
Functia intuitiva de gestionare a documentelor a fost special conceputa ca raspuns la solicitarile abonatilor PlanRadar existenti, care doresc un mod simplificat, intuitiv si usor de utilizat pentru colectarea si gestionarea datelor intre echipele de pe teren si cele din back-office. Aceasta noua functie raspunde cerintelor prin oferirea unui mod simplu de a urmari, planifica si documenta aprobarile lucrarilor, dar si de a mentine o imagine clara a tuturor aprobarilor din timpul proiectelor.
Document Magament imbunatateste organizarea si colaborarea documentelor, combinand planurile si documentele in acelasi flux de aprobare. Utilizatorii pot stoca digital toate datele proiectului in fisiere usor de accesat, pot marca planurile, pot impartasi feedback-ul si aprobarile privind documentele actualizate si pot compara revizuirile fisierelor in timp real. Este o actualizare semnificativa care sporeste considerabil eficienta gestionarii proiectelor si deosebit de necesara pentru audit.
Prin incorporarea sistemului de gestionare a documentelor, fisierele si inregistrarile pot fi accesate si partajate fara efort, ajutand utilizatorii sa reduca erorile, sa economiseasca timp si sa evite refacerea lucrarilor. Echipele de proiect pot fi sigure ca documentele vitale sunt in siguranta, securizate si usor de gasit la cerere, sprijinind astfel activitatile legate de conformitate.
Noua functie a fost creata si ca solutie proprie de stocare si gestionare a documentelor pentru profesionistii din domeniul constructiilor si al imobiliarelor sau pentru a se integra cu alte programe software pe care clientii le folosesc deja. Documentele din Sharepoint, Dropbox si Google Drive pot fi incarcate direct in PlanRadar, iar integrarile fara cod permit partajarea automata a documentelor cu alte sisteme software.
Astfel, Document Management va reduce la minimum greselile costisitoare, reducand riscurile potentiale si reluarea lucrarilor, mentinand in acelasi timp documentatia completa pentru protectia cererilor de despagubire.
Ibrahim Imam, co-Director Executiv al PlanRadar, declara: "Intr-o lume extrem de reglementata, in care accesul la informatii corecte si complete nu este negociabil, functia noua sprijina gestionarea zilnica si precisa a datelor, sporeste eficienta si limiteaza erorile.
La PlanRadar, lucram in permanenta pentru a extinde capacitatile platformei noastre, dezvoltand noi caracteristici si servicii in conformitate cu cerintele clientilor nostri. Ii ascultam si nu inovam niciodata de dragul inovarii. De exemplu, am lansat recent QR codes pentru a raspunde nevoilor clientilor si pentru a le usura viata atunci cand efectueaza inspectii de siguranta la incendiu. Pe scurt, Document Management simplifica fluxurile de lucru, asigurandu-se ca nu exista lacune in gestionarea inregistrarilor si incurajeaza colaborarea fara intreruperi, pentru a da posibilitatea echipelor de proiect sa construiasca cu certitudine si claritate.”
Clemens Hammerl, Chief Product Officer PlanRadar, adauga: "Desi este simpla in esenta, gestionarea documentelor poate deveni o adevarata bataie de cap din cauza numarului mare de parti si a diferitelor persoane implicate. Aceasta actualizare incearca sa schimbe aceasta situatie prin stabilirea unei singure surse de “adevar”.
Intr-o industrie din ce in ce mai digitala, dorim sa facem din platformele online o norma si sa ne asiguram ca acestea sunt practice. Usurinta de utilizare este in prim-plan pentru noi si intelegem provocarile cu care se confrunta clientii nostri. Rolul principal al functiei este de a usura sarcina de colectare a datelor si de conformitate, cu o perturbare minima a software-ului, a hardware-ului si a programelor de proiect existente.”