Endava, compania de software britanica prezenta pe piata locala cu sapte centre de livrare, a dezvoltat o serie de parteneriate pentru digitalizarea activitatii a trei dintre cele mai importante organizatii non-profit din Romania, prin intermediul echipelor aflate in centrul de livrare din Bucuresti. Aceasta este una dintre modalitatile prin care Endava se implica in comunitatile locale si contribuie la initiative umanitare orientate catre zona de educatie si incluziune sociala.
Digitalizarea celor trei organizatii non-profit a cunoscut o crestere accelerata de-a lungul anului trecut, atunci cand Endava a implementat, in cadrul unor proiecte, functionalitati pentru facilitarea comunicarii cu beneficiarii, voluntarii si sponsorii.
In cazul Fundatiei Hope and Homes for Children si Asociatiei Magic, Endava a initiat integrarea diverselor surse de donatie (sms, card bancar, site-uri de profil, e-shop-uri) intr-o singura platforma cloud, Salesforce, cu ajutorul careia, cele 2 ONG-uri au la dispozitie intr-o sigura aplicatie, informatii multiple despre donatori, volunatari, sponsori. Echipa Salesforce din Endava a ajutat la configurarea aplicatiei, cele doua asociatii, maximizand astfel beneficiile platformei.
Noile componente vor ajuta la un management imbunatatit al campaniilor si extinderea numarului de beneficiari ai proiectelor desfasurate de cele doua entitati.
In ceea ce priveste colaborarea cu Organizatia Umanitara CONCORDIA, Endava a construit o aplicatie bazata pe serviciile AWS (Amazon Web Services) care permite managementul unor procese pedagogice complexe pentru implementarea unor programe educationale vocationale. Aceasta solutie permite adaptarea si extinderea proiectelor asociatiei in mediul online.
“Contextul actual a dus la o accelerare a nevoii de digitalizare pe multe verticale de business. Daca organizatiile comerciale au putut sa directioneze mai usor anumite fonduri catre aceasta zona, schimbarea rapida adusa de pandemie a pus o presiune foarte mare pe organizatiile non-profit si pe programele pe care acestea le desfasoara, si s-au gasit in situatia de a dezvolta rapid solutii pentru digitalizare. Dezvoltarea acestor colaborari pro-bono pe termen lung a fost in cazul nostru naturala, mai ales ca stiam activitatea lor si colaborasem anterior cu unele dintre ele pentru diferite programe. Vom continua sa dezvoltam aceasta directie, pentru a usura munca extraordinara depusa de aceste organizatii si a le permite sa se concentreze pe a face si mai mult bine pentru societate!”, a declarat Roxana Circu, Delivery Unit Manager Endava Bucuresti.
Proiectele de digitalizare pentru cele trei organizatii vor continua cu implementarea unor module suplimentare care sa permita automatizarea campaniilor desfasurate, interpretarea datelor si imbunatatirea permanenta a comunicarii cu toate categoriile implicate: beneficiari, voluntari si donatori.
“De la implementarea acestei platforme, echipa Concordia a vazut o crestere importanta a transparentei, a comunicarii in cadrul proiectelor desfasurate si a colaborarii. Planurile urmatoare si capabilitatile pe care ne propunem sa le construim vor permite accesul in aceasta platforma si pentru studenti, parinti si sponsori ai proiectelor. Ne bucura sa stim ca exista oameni cu suflet mare, care, in acelasi timp, sunt profesionisti excelenti, atenti la nevoile noastre. Este un parteneriat pe termen lung care ne onoreaza si ne ajuta sa fim ceea ce ne dorim: un campus inovator”, considera Sabrina Vizireanu, Manager de proiect, Edu-Campus CONCORDIA.
“Intr-o perioada in care programele de strangere de fonduri se desfasoara mai dificil, odata cu implementare platilor recurente si a unor automatizari in campanii, am vazut o crestere a numarului de donatori cu 31%, iar incasarile, din donatiile prin card bancar au crescut cu 142%. Pentru a pune aceste rezultate in perspectiva, doar datorita lor, am prevenit separarea de familie, in doar 5 luni, a 42 de copii. Plecand de la premisa ca donatorii recurenti de acum ne vor ramane alaturi pana la final de an, estimam ca vom putea preveni separarea altor 91 copii de familiile lor”, a declarat Robert Ion, Director of Fundraising Strategy la Fundatia Hope and Homes for Children.
“Am reusit cu ajutorul Endava o comunicare integrata atat cu partenerii, beneficiarii, cat si cu cei interesati de programele desfasurate de Asociatia Magic. Noile componente digitale implementate ne ajuta sa avem un fundraising mai eficient si uneori chiar mai empatic. Ne asteptam ca noile functionalitati implementate sa ne ajute sa crestem cu pana la 20% numarul total al beneficiarilor din proiectele noastre. In mod normal, Magic ajuta 5000 de copii grav bolnavi, insa asteptam si ne propunem o crestere de pana la 50% pana la sfarsitul anului, a acestora” a declarat Jeanina Zgirie, Communication and Fundraising Manager, Asociatia Magic.
Toate proiectele de digitalizare ale celor trei organizatii non-profit sunt implementate de catre echipele de analiza de business, dezvoltare software si integrare a unor componente CRM din centrul de livrare Endava din Bucuresti si sunt initiative pro-bono.