Restaurante, firme de curierat si de transport, magazine, clinici si organizatori de evenimente vor putea incasa printr-un nou dispozitiv ce permite plata si prin recunoastere faciala. Echipamentul BlueCash 50 este primul de acest gen care include casa de marcat, terminal de plata cu cardul bancar si numerar, smartphone cu sistem Android, imprimanta si cititor de coduri de bare si QR.
„Suntem primii din lume care au realizat un astfel de device impreuna cu partenerii de la Datecs. Prin acest aparat, care costa sub 300 de euro, poti factura, vinde, verifica datele personale ale clientului, primi marfa si semna contracte. Poti asculta pana si muzica si vorbi prin el”, a declarat Velin Ganev, CEO Danubius.
Aparatul este prezent in 24 de locatii din Timisoara, Arad si Bucuresti, prin serviciile de telecomunicatii oferite de Orange Business Services.
„Ne bucuram sa fim alaturi de Danubius pentru aceasta lansare atat de importanta si sa contribuim, alaturi de alti clienti si parteneri, la introducerea pe piata a unui produs cu adevarat inovator si necesar. BlueCash 50 are integrata solutia de comunicatii M2M a Orange Business Services, care asigura conexiunile printr-un APN dedicat pentru o securitate crescuta”, a spus Florin Popa, B2B Director Orange Romania.
Lansarea BlueCash 50 - The Game Changer aduce comerciantilor posibilitatea de a-si alege solutia de gestiune potrivita afacerii lor, prin Danubius Store in care se regasesc o multime de aplicatii utile. Prima aplicatie inclusa in marketplace-ul Danubius a fost SmartBill.
„Pentru IMM-uri, lansarea din aceasta zi este echivalenta cu intrarea smartphone-ului pe piata telefoanelor mobile. Ma bucur sa spun ca acest produs reprezinta cu adevarat revolutia digitalizarii domeniului, nu doar un buzzword. Acesta este viitorul”, a spus Mircea Capatina, cofondator SmartBill.
Cifra de afaceri a comertului cu amanuntul a crescut cu 8% in primul trimestru al acestui an fata de aceeasi perioada a anului trecut, conform datelor publicate recent de Institutul National de Statistica. Piata de retail a inregistrat cresteri in aproape toate sectoarele, in pofida contextului economic dificil. Mai mult, cifra de afaceri a sectorului de retail alimentar aproape s-a dublat in ultimul deceniu, iar analistii estimeaza ca va continua sa se majoreze si in 2022.