RO EN
Coșul este gol

CUM poate fi dezvoltata si consolidata o strategie de transformare digitala?

In pofida abundentei transformarilor digitale si analitice care au asaltat piata in ultima perioada, foarte putine rezultate au fost obtinute pana la momentul actual. Cele mai recente studii realizate de renumite institute internationale de cercetare a pietei confirma rata ingrijorator de joasa a succesului strategiilor respective. Circa 80% dintre managerii intervievati cu diverse ocazii au confirmat prezenta unor asemenea preocuparii in ultimii ani, dar doar 14% au afirmat ca au observat imbunatatiri substantiale ale activitatii, iar 3% au anuntat succesul deplin al operatiunilor de modernizare, in concordanta cu actualele tehnologii informatice. Pana la urma, rezultatele respective nu sunt surprinzatoare, avand in vedere dificultatile inerente intampinate in procesul de implementare a transformarilor digitale. Cu toate acestea, exista anumite actiuni de a caror desfasurare depinde in mod direct succesul intregii operatiuni. Prima dintre acestea, determinata pe baza experientei firmelor care au reusit sa finalizeze procesul, este legata de definirea precisa a scopului transformarii si a rezultatelor asteptate. Un alt element vital este reprezentat de asigurarea unei flexibilitati sporite intregului proces, care sa permita schimbarea „din mers” a strategiilor si a resurselor alocate. A treia conditie este aceea de adoptare a unor practici agile de implementare, dublate de o asumare realista a riscurilor in acelasi timp cu incurajarea cooperarii interdepartamentale. In fine, o ultima actiune este cea referitoare la leadership-ul responsabil si masurarea clara, fara echivoc, a rezultatelor concrete specifice fiecarei etape a transformarii. In ceea ce priveste obiectivele urmarite, acestea trebuie sa includa in mod obligatoriu: imbunatatirea valorii adaugate oferite clientului, cresterea veniturilor obtinute prin metode digitale, majorarea semnificativa a traficului de date online, reducerea costurilor operationale, lansarea de noi produse/servicii si imbunatatirea celor existente, sporirea calitatii, eficientizarea relatiilor de afaceri cu partenerii si diminuarea timpului masurat de la faza de proiect la cea de lansare pe piata.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter