CloudCart, platforma profesionala de eCommerce-as-a-service, se lanseaza in Romania. Compania ofera un software usor de utilizat pentru a automatiza crearea de magazine online, precum si un ecosistem complet de parteneriate, instrumente si servicii de asistenta dedicate fiecarei piete, pentru a acoperi toate nevoile operationale zilnice ale comerciantilor online. Lansata initial pe piata bulgara si cu o rapida extindere la nivel regional, compania are, in prezent, peste 1500 de clienti unici.
CloudCart isi propune sa ofere comerciantilor online o solutie completa de dezvoltare a afacerilor, prin intermediul unei abordari tip eCommerce-as-a-service. Solutia este livrata pe un model SaaS (Software as a Service), insa tehnologia oferita si platforma eStore sunt doar primul pas. Pe langa solutiile standard de eCommerce, CloudCart ofera campanii de marketing prin e-mail, integrarea cu platforme sociale, abonamente la newsletter si analize avansate despre comportamentul utilizatorilor si performanta magazinului.
Comparativ cu alti furnizori de solutii de eCommerce, CloudCart se remarca prin faptul ca este o companie regionala relevanta, care se diferentiaza de concurenta printr-un ecosistem puternic de parteneri, integrari si functionalitati specifice pietelor din Europa de Sud-Est. Totodata, compania ofera oportunitati de afaceri transfrontaliere clientilor care doresc sa-si lanseze si sa-si dezvolte afacerile in alte tari decat cea in care activeaza.
„Suntem incantati sa fim acum prezenti si in Romania, o piata cu un potential urias in domeniul comertului electronic. Prin CloudCart oferim un model unic de business, o solutie de eCommerce-as-a-service perfect adaptata nevoilor magazinelor online locale si suntem pregatiti sa ne implicam activ in cresterea acestora. Planurile noastre de dezvoltare includ, printre altele, extinderea parteneriatelor si a retelei locale si regionale de agentii, freelanceri si diverse companii relevante pentru industrie, care sa ofere clientilor nostri plus valoare in cresterea si dezvoltarea lor ”, spune Nikolay Iliev, CEO si cofondator CloudCart.
Clientii CloudCart au avut vanzari cumulate de pana la 300 milioane euro in 2022
Compania activeaza, in prezent, pe sapte piete regionale, iar obiectivele sale includ si cresterea cu 100% in cel putin 3 piete cheie - Bulgaria, Romania si Grecia. In Romania, compania colaboreaza deja cu cca. 10 magazine active si intentioneaza sa-si consolideze prezenta prin parteneriate strategice cu banci si alte companii relevante. Pe termen mediu, CloudCart vizeaza extinderea in Serbia, Bosnia Hertegovina si Croatia.
Platforma include, in prezent, peste 1500 de firme, industriile principale fiind tehnologie, fashion si beauty. Doar in anul 2022, comerciantii care au utilizat platforma CloudCart au inregistrat vanzari cumulate de pana la 300 mil. Eur.. Cele mai solicitate cinci categorii de servicii sunt personalizare UX/UI, creare de landing pages, configurarea initiala a magazinului, servicii de migratie si o varietate de servicii de marketing oferite prin reteaua partenerilor.