Saint-Gobain lanseaza propriul Serious Game, un joc online conceput pentru smartphone-uri si tablete, care permite jucatorilor sa exploreze diversele zone de business ale Grupului, precum Industria 4.0, Distributia, Cercetarea si Dezvoltarea. Participantii vor fi provocati sa gestioneze situatii tipice procesului de recrutare, dar si sa isi testeze capabilitatile de jucatori.
Jocul imbina explorarea mediilor de business ale Grupului Saint-Gobain cu lumea jocurilor online. Prin aceasta noua experienta captivanta menita sa atraga noi talente, sa promoveze recrutarea si sa motiveze atat potentialii candidati, cat si pe toti angajatii, Saint-Gobain isi afirma unicitatea in calitate de angajator. Destinat utilizarii la nivel global, jocul BRAIN (www.saint-gobain.brain-thegame.com/ro) este disponibil in engleza, franceza si poloneza.
Saint-Gobain Brain are menirea de a incuraja parteneriatul cu organizatiile de caritate locale, sustinute de Fundatia Saint-Gobain, dar si alte cauze ad-hoc care necesita fonduri de urgenta. De fiecare data cand jocul este accesat, este afisat un contor care permite realizarea unei donatii. Cand suma donata ajunge la 5.000 EUR, suma este transferata catre organizatia caritabila selectata. Pentru lansarea la nivel local, Saint-Gobain Romania a ales Asociatia Habitat for Humanity Romania.
“Desemnat pentru al cincilea an consecutiv “Angajator de Top” la nivel global si pentru cel de-al patrulea an la nivel local, Grupul Saint-Gobain isi consolideaza aceasta pozitie printr-o modalitate extrem de inovatoare: un joc experimental care sa ii provoace pe angajatii companiei, facilitand in acelasi timp descoperirea de noi talente. Acest demers face parte dintr-o strategie ampla, ce presupune o perspectiva de recrutare a talentelor mai informala si mai deschisa, pentru a aduce in echipele noastre noi colegi cu personalitati care sa se ralieze valorilor si atitudinilor Saint-Gobain.”, declara Smarandita Schnel, Director de Resurse Umane al Grupului Saint-Gobain in Romania.