Seria de evenimente Cities of Tomorrow #8 va incepe, in acest an, la data de 25 august, cu o saptamana inainte de startul evenimentului principal, planificat pentru 1 septembrie 2020.
"Aceasta perioada de schimbare a adus provocari globale pentru orase si cetateni. Acum, mai mult ca oricand, a venit momentul sa inovam si sa colaboram pentru a crea orase sigure si durabile. Cu o saptamana inainte de evenimentul principal, ne vom intalni pe o platforma unde puteti discuta, dezbate si impartasi idei despre cum ar trebui sa arate orasele viitorului. Mesele rotunde vor avea loc in trei zile consecutive inainte de evenimentul principal, intre 25 si 27 august. Participati la cate mese rotunde doriti si ne vom reuni pe 1 septembrie pentru wrap-up. Daca nu puteti participa la toate dezbaterile ce va intereseaza, nu este nicio problema, caci de aceasta data platforma va fi disponibila cel putin o saptamana dupa eveniment", precizeaza reprezentantii AHK Romania, organizatorii evenimentului.
Pe agenda din acest an a Cities of Tomorrow se afla:
- O noua masa rotunda, Siguranta Orasului, ca expresie a noilor provocari cu care ne confruntam cu totii;
- O noua categorie in concursul de proiecte si un nou apel pentru proiecte. Avand in vedere situatia actuala, cand sanatatea si siguranta noastra sunt amenintate, deschidem un apel pentru proiecte in domeniul sanatatii si/ sau sigurantei cetatenilor - Apelul pentru proiecte este acum deschis!
- Marketplace, intr-un cadru virtual, inovator, in care participantii si expozantii pot interactiona mai mult timp;
- Votul publicului: voteaza proiectul preferat din fiecare categorie - societate civila, mediu de afaceri, administratie publica si siguranta orasului - in curand.
Ca urmare a mutarii in online a evenimentului, durata acestuia creste cu 400%, in timp ce taxa de participare se reduce cu 50%, mai informeaza organizatorii.
"Daca ati achizitionat deja un bilet, puteti invita, suplimentar, doi colegi/ parteneri, fara alte costuri. Trebuie doar sa oferiti invitatilor dvs. link-ul de inregistrare de pe site-ul nostru, sau sa ne contactati pentru a le trimite un link personalizat. Va rugam sa scrieti la Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.. La inregistrare, trebuie mentionat in campul «additional information/ informatii suplimentare» la invitatia carei companii/ institutii va inscrieti. Alternativ, putem emite o rambursare si o noua factura cu preturile actuale. Daca doriti o rambursare, va rugam sa ne contactati inainte de 23 iulie", mai subliniaza organizatorii.
Pentru informatii suplimentare si inscrieri, click aici!