RO EN
Coșul este gol

STIHL: Crestere de 29% a vanzarilor de echipamente Viking

In primele 8 luni ale acestui an, vanzarile de echipamente marca VIKING, destinate intretinerii spatiilor verzi, au crescut cu 29% fata de aceeasi perioada din 2015. Utilajele VIKING sunt produse de compania austriaca cu acelasi nume, parte a grupului german STIHL.
Produsele VIKING sunt distribuite in tara de reteaua de dealeri STIHL, care cuprinde peste 300 de magazine. „Noi punem aceasta crestere semnificativa a vanzarilor pe seama investitiilor in reamenajarea spatiilor de distributie si extinderii retelei comerciale, un proiect in desfasurare evaluat la aproximativ 5 milioane de euro. De asemenea, un factor important care a contribuit la aceasta crestere este reprezentat de modificarile si imbunatatirile aduse la reteaua de service-uri a dealerilor. O mare parte a cresterii vine de pe segmentul utilizatorilor casnici, cu un nivel ridicat de informare si educatie in ceea ce priveste folosirea unor astfel de echipamente. In plus, cererea de produse VIKING este tot mai mare in zona administratiilor locale care ingrijesc spatiile verzi din Bucuresti si din tara. In acest context ne asteptam ca pana la sfarsitul anului procentul de crestere a vanzarilor sa ajunga la 30% pentru toate gamele de produse VIKING”, declara Ioan Mezei director general STIHL Romania.
In topul vanzarilor VIKING se mentin in continuare masinile de tuns iarba pe benzina, urmate de cele electrice si de motocultoare. O alta grupa de produse VIKING cu cresteri spectaculoase este cea a scarificatoarelor, unde a fost inregistrata o dublare a vanzarilor. “O evolutie extrem de buna o avem pe un produs high-end, lansat recent pe piata si anume robotul de tuns iarba iMow. Vanzarile acestui echipament au crescut cu 40% fata de anul trecut. Robotelul de tuns iarba a atras atentia iubitorilor de produse ultra-smart, dar si a celor care doresc sa optimizeze timpul dedicat ingrijirii gazonului, putand fi setat sa ingrijeasca in mod autonom si nesupravegheat suprafete chiar si pana la 4000 de metri patrati”, adauga Ioan Mezei.
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter