RO EN
Coșul este gol

SONAE SIERRA: Profit total net de 94,8 milioane de euro, in primele noua luni

Sonae Sierra, specialistul international in centre comerciale, a inregistrat un profit net de 94,8 milioane euro in primele noua luni ale anului 2015, in comparatie cu 59,8 milioane euro inregistrate in aceeasi perioada a anului 2014.
In afara cresterii profitului net cu 59%, cel de-al treilea trimestru al anului 2015 s-a evidentiat totodata prin cresterea vanzarilor chiriasilor. Comparatia like-for-like demonstreaza o crestere a vanzarilor chiriasilor din portofoliul european de 2,6%, detasandu-se Italia, cu o crestere 6%, Spania, cu 3,9%, si Portugalia cu 2,8%. Brazilia si-a mentinut rezultatele pozitive, cu o crestere a vanzarilor chiriasilor de 5,1% (BRL), de asemenea in comparatie cu aceeasi perioada a anului 2014.
Rata globala de ocupare a portofoliului a fost de 95,1%, nivel comparabil cu aceeasi perioada din 2014, ceea ce reflecta calitatea inalta a centrelor comerciale Sonae Sierra precum si managementul eficient al companiei.
Pentru Fernando Guedes de Oliveira, CEO Sonae Sierra, „primele noua luni ale anului 2015 indica rezultate de exploatare cu mult mai bune precum si consolidarea performantei noastre financiare. Sonae Sierra isi demonstreaza astfel capacitatea de a valorifica revenirea pietei europene si faptul ca este pregatita de a explora oportunitatile de dezvoltare a afacerilor, asa cum se arata in anuntul companiei Sonae Sierra despre prima investitie de pe piata din Columbia, un proiect de dezvoltare imobiliara care exprima dorinta noastra de a mari expunerea companiei la evolutii si piete noi.”
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter