RO EN
Coșul este gol

SIKA: Un adeziv de calitate inferioara creste de 3 ori costurile lucrarii

Cea mai mare parte a romanilor ce isi doresc renovarea locuintei opteaza pentru inlocuirea sau montarea de placi ceramice, insa doar jumatate aleg corect adezivul si stiu ce riscuri implica folosirea unui produs de calitate inferioara, potrivit unei analize Sika Romania. Astfel, in cazul montarii incorecte cu un adeziv necorespunzator, costurile unei lucrari pot creste chiar si de trei ori.
„Pentru alegerea corecta a adezivului trebuie tinut cont de o serie de lucruri foarte importante, precum locul unde se face placarea – interior/exterior, solicitarile si traficul la care sunt supuse placile si tipul gresiei si al faiantei. In cazul in care nu se tine cont de aceste aspecte, sau se alege un adeziv de calitate inferioara, cheltuielile totale ale lucrarii pot fi chiar de trei ori mai mari decat initial”, a declarat Petrisor Grindeanu, National Sales Manager Distribution Sika Romania.
Potrivit afirmatiilor sale, in medie, pentru montarea de placi ceramice in zonele cel mai des amenajate astfel (baie si bucatarie) pe o suprafata medie de 40 mp, este nevoie de o cantitate de circa 200 kg de adeziv, in functie de planeitatea suprafetei. Costul total pentru achizitionarea acestuia este cuprins intre 120 lei, in cazul alegerii unui adeziv de o calitate inferioara, si 480 lei, in cazul alegerii unui produs cu calitati superioare. Pe langa adeziv, o astfel de lucrare, pentru a fi realizata corect, necesita si achizitia de sapa autonivelanta, mortar de reparatie, mortar hidroizolant, chituri de rosturi, latex pentru chituri si sigilant. Costul acestor produse poate ajunge, astfel, la 200 lei, daca se aleg unele de o calitate scazuta, sau la 500 lei, daca se aleg unele performante.
 
Pentru comunicatul in format complet click aici

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter