Schneider Electric, specialistul mondial in managementul energiei, a lansat aplicatia Customer Care by Schneider Electric, prin care le ofera clientilor acces facil 24/7 la servicii de suport specializat si informatii utile. Disponibila gratuit, in 11 limbi straine, pe dispozitivele iOSTM si AndroidTM, aceasta aplicatie reprezinta cea mai rapida si usoara cale de a contacta direct un reprezentant Schneider Electric.
Caracteristici de tip self-service
Prin utilizarea functiei de cautare rapida sau prin scanarea unui cod QR, clientii pot accesa raspunsuri la intrebari frecvente si documentatia tehnica a produselor. De asemenea, acestia au posibilitatea de a cauta ghiduri tehnice si de a inregistra produse.
Conectarea cu Schneider Electric
Aplicatia Customer Care by Schneider Electric le ofera clientilor acces rapid la asistenta specializata, acestia putandu-se conecta direct cu Centrul de Suport Clienti al Schneider Electric printr-o singura atingere a ecranului tactil sau prin e-mail.
Proiectata pentru dispozitivele iOSTM si AndroidTM, aplicatia Customer Care by Schneider Electric este disponibila gratuit pe Google PlayTM si in Apple App StoreSM, in 11 limbi straine, urmand sa includa in viitor noi limbi straine si caracteristici.