ROCKWOOL Group, lider mondial in furnizarea de vata bazaltica, inaugureaza noua identitate a brandului impreuna cu noul slogan si cu filmul de prezentare a companiei.
Evolutia brandului companiei include un nou simbol ROCKWOOL - reprezentarea grafica a unui vulcan. Simbolul reprezinta angajamentul nostru de a imbunatati stilul de viata modern cu ajutorul proceselor si produselor ingemanate armonios si va fi utilizat pentru toate brandurile care fac parte din ROCKWOOL Group (simbolurile sunt prezentate in finalul comunicatului).
Aceasta evolutie aliniaza brandingul intregului portofoliu de produse ROCKWOOL pentru a demonstra clientilor si partenerilor nostri amploarea si profunzimea modului in care utilizam puterea naturala a rocii vulcanice pentru a imbunatati si transforma stilul de viata modern, abordand in acelasi timp provocarile viitorului. De asemenea, aceasta va sprijini viitoarea expansiune geografica ROCKWOOL.
Noul film de prezentare a companiei a fost lansat in 27 februarie 2017, prin intermediul unei campanii Thunderclap - o postare sociala programata, la scara larga, cu ajutorul careia suporterii distribuie mesajul simultan, cu scopul de a crea un grad de constientizare asupra provocarilor globale ale stilului de viata modern si a solutiilor care exista in prezent pentru rezolvarea lor (click aici pentru a vizualiza noul film de prezentare).
Noul slogan al companiei - “Release the natural power of stone to enrich modern living” (Elibereaza puterea naturala a rocii pentru a imbunatati stilul de viata modern) - exprima faptul ca toate diviziile din ROCKWOOL Group au un obiectiv comun: acela de a imbunatati stilul de viata modern prin calitatea adusa vietii tuturor celor care vin in contact cu produsele noastre.
Mirella Vitale, ROCKWOOL Senior Vice President pentru Group Marketing, Communications & Public Affairs, comenteaza: “Sunt mandra de experienta indelungata a ROCKWOOL Group in valorificarea puterii uneia dintre cele mai abundente resurse naturale in solutii sustenabile si inovative, care contribuie la solutionarea provocarilor vietii moderne. Actualizarea identitatii brandului marcheaza o evolutie importanta a modului in care vorbim despre compania noastra, transmitand o viziune coerenta si un patrimoniu comun al intregului nostru portofoliu de produse.”