In aceasta dimineata s-a montat prima grinda aferenta tablierului metalic ce face jonctiunea peste bd. Virtutii. In greutate de 41 de tone, aceasta este prima grinda din cele 8 care vor asigura podul Ciurel. De altfel, pentru realizarea lucrarilor, ieri, 3 iulie, s-a deviat traficul in zona, pe sensul Piata Presei catre bd. Ghencea. Devierea se realizeaza pe breteaua executata de antreprenor.
Acest proiect, initiat in urma cu 12 ani, a fost preluat cu un grafic de executie de 10 %, iar in prezent, nodul Virtutii, componenta a acestei investitii, e realizat in proportie de peste 90%. Proiectul are 3 componente: Nodul Virtutii (care presupune un pasaj peste raul Dambovita si peste Soseaua Virtutii cu descarcare imediat in Cartierul Drumul Taberei), o alta sectiune pana in centura Bucurestiului si a treia - din centura Bucurestiului pana in autostrada A1.
S-au facut economii importante pentru ca a fost refacut coridorul de expropriere: in proiectul initial erau afectate 200 de cladiri, iar noul proiect prevede aproximativ 20 de imobile (constructii) pentru expropriere. CGMB a aprobat culoarul de expropriere pentru cea de-a doua etapa a proiectului( Nod Virtutii-Uverturii) si s-a dat ordin de incepere pentru proiectare.
Proiectul urmareste realizarea unui drum expres care face legatura intre Splaiul Independentei si Autostrada A1: se traverseaza Soseaua Virtutii, apoi se poate iesi in cartierele Drumul Taberei si Militari, de acolo in Centura Bucurestiului si mai departe in Autostrada A1.