Finalizarea fazei a doua de constructie a Shopping City Timisoara, planuita pentru data de 31 martie, va aduce pe piata cel mai mare si mai modern centru comercial din vestul tarii, cu branduri de prestigiu international, precum Zara, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, H&M, C&A, New Yorker, Koton, LC Waikiki, CCC, Orsay, Motivi, Sport Vision, Hervis, Kenvelo, Lee Cooper, Time Out, Adidas, Pandora, Office Shoes, Deichmann, Sephora, Douglas, Tom Tailor, Colins, Suvari, Teilor, Pizza Hut, Starbucks, alaturi de cel mai mare si mai modern cinematograf din afara Capitalei.
“Investitia NEPI in valoare de 83,8 milioane de Euro in Shopping City Timisoara reprezinta mai mult decat dezvoltarea unui centru comercial, este una dintre cele mai mari investitii din ultima perioada din judetul Timis. De aceea, pentru noi, finalizarea lucrarilor la Shopping City Timisoara, Faza II, reprezinta unul dintre cele mai importante proiecte de pe agenda acestui an. Vrem sa oferim un mall care sa depaseasca asteptarile timisorenilor si intregii populatii din regiunea de vest a Romaniei. Shopping City Timisoara va oferi, alaturi de optiuni variate de cumparaturi si petrecere a timpului liber si noi locuri de munca, contribuind, astfel, la dezvoltarea economica a regiunii de vest”, afirma Tiberiu Smaranda, Executive Director NEPI.