Lem’s, reteaua de magazine de mobila produsa in Romania in fabrica Lemet, a incheiat 2015 cu o cifra de afaceri de 279 milioane lei, in crestere cu 9,4% fata de 2014.
“2015 a fost un an de confirmare a previziunilor. Cresterea cifrei de afaceri este constanta, iar imbucurator este faptul ca numarul de clienti a crescut si are tendinta de crestere permanent. Acest lucru dovedeste ca produsele noastre sunt dorite si asteptate de catre consumatori. Lucram pentru a transforma fiecare client care a cumparat prima oara de la noi, intr-unul care sa se intoarca tot la noi de fiecare data cand are nevoie de un produs de mobilier” –declara Alexandru Rizea, Director General Lemet.
Motoarele cresterii au fost consolidarea gamei de canapele, datorita investitiilor pe zona de tapiterie, lansarea unei noi game de mobila pentru living –linia Box –si investitiile de peste 7.5 milioane de lei in 6 noi magazine, deschise in Transilvania (Miercurea Ciuc, Alba Iulia, Sighisoara si Reghin), Moldova (Focsani) si in Bucuresti (in centrul comercial Mega Mall).
„Prin configuratiile Box, am vizat un public nou pentru Lem’s. Ma refer la un public mai tanar, cu varste de 25-40 ani, cu venituri medii si peste medie, interesat in egala masura de mobilier cu personalitate, cu o cromatica bogata si un design modern–minimalist. A fost un pariu castigator, am constatat ca publicul atras de designul Box este foarte interesat si de alte piese de mobilier, precum canapelele si fotoliile, solutiile de depozitare sau masutele de cafea cochete” spune Adrian Rizea, Director Comercial Lem’s.