RO EN
Coșul este gol

LAFARGE: Noi campanii promotionale la cimentul Romcim si Multibat

Din 1 iunie pana pe 31 august, cei care trimit codul promotional din interiorul sacilor de Romcim si Multibat pot castiga unul dintre cele 100 de salarii-premiu de 1000 de Euro sau una dintre cele 1000 de salopete din promotie.
Campania este construita plecand de la faptul ca, in perioada off-season de constructii, mesterii raman fara venituri. Astfel, Romcim si Multibat vor acoperi, pentru 100 dintre ei, salariul pe perioada iernii, iar ideea de creatie a fost construita cu umor pe “confuzia” personajului principal in legatura cu anotimpurile vara/ iarna.
 
Bogdan Naumovici, 23 Communication Ideas: “Spotul promotional Iarna e ca vara! este, pana acum, cel la care am lucrat cu cea mai mare placere, in 2015. Ati crede, probabil, ca se datoreaza lucrului cu Adrian Vancica si a unui scenariu haios. Nu v-ati insela prea mult, comedia este rara in calupul publicitar si imi era dor de ea; insa surpriza si placerea mea au venit din redescoperirea unui gen de client pe care mai ca il credeam disparut. Un client care isi intelege si isi pretuieste utilizatorul final suficient de mult incat sa ii dea acestuia ce vrea: poveste, umor, personaje, distractie, nu doar mesaje de marketing. Un client care isi pretuieste suficient agentia incat sa o si ascullte, daca tot o plateste. Un client care a lasat ca mesajul sau promotional sa fie spus razand, pentru ca se potrivea si pentru ca nu s-a mai facut niciodata. Motive pe care nu le-ar intelege niciun focus grup. Costin Borc, Monica Tudor, Diana Giurgiuvanu, multumim pentru un proiect facut cu zambetul pe buze.”
 
 Pentru comunicatul in format complet click aici

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter