Potrivit Kuma Romania, unul dintre principalii producatori locali de lavoare, blaturi si mobilier pentru bai si bucatarii sub brandurile Kuma si Nordline, o treime dintre romanii care isi amenajeaza baile sau bucatariile au inceput sa fie mai deschisi la combinatii indraznete si sa iasa din tiparele predominate de alb. Astfel, datele companiei arata ca, in amenajarea baii sau a bucatariei, romanii adoptau pana de curand un stil conventional, caracterizat prin abundenta culorilor deschise, in special a albului pentru lavoare sau blaturi de lucru si bej sau maron pentru placi ceramice sau decoratiuni. In ultima perioada insa, unul din trei romani apeleaza la solutii de amenajare neconventionale, dictate de trendurile occidentale si mai ales de cele nordice. „Odata cu majorarea numarului de profesionisti in domeniul amenajarilor interioare, romanii au devenit mult mai exigenti si, sub indrumarea acestora, au inceput sa fie receptivi la stiluri mai indraznete si sa iasa din tipare”, a declarat Camelia Olesen, Director Executiv al Kuma Romania.
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.