Kuma - concepe si produce lavoare si in vremuri de criza, cu toate masurile de precautie luate pentru angajatii sai. Este compania care a decis sa lucreze si in aceste vremuri, cu tot personalul, evident in schimburi, astfel incat distantarea fizica sa se realizeze.
Deseori, lavoarul, un element indispensabil in majoritatea proiectelor de amenajare a spatiilor publice si zonei de dezvoltare, in general, este un obiect de design “emblema” pentru acestea. Forma, materialul, culoarea si designul lavoarului trebuie alese cu atentie, astfel incat sa imbine cat mai inspirat aspectele functionale si estetice. Acest element de design foarte vizibil, poate arata grija pentru design, calitate si functionalitate acordata intregului proiect. Nu intamplator, spatiile publice devin rapid un reper architectural, care incorporeaza cele mai noi concepte si tehnologii.
Lavoarele Kuma reprezinta un design ideal pentru aceste spatii, adaptandu-se oricarui proiect, facand fata provocarilor impuse si atingand adaptabilitatea maxima. In ultimii ani, KUMA a reusit sa satisfaca cele mai exigente cerinte ale clientilor, plasandu-se, astfel, in preferintele dezvoltatorilor.
In amenajarea spatiilor, datorita esteticii si simtului practic, Kuma este partenerul de incredere, atat in interioare rezidentiale, cat si cele publice. Compania daneza, care produce lavoarele/conceptele in Romania, demonstreaza o abilitate impresionanta de a raspunde cerintelor complexe ale sectorului de dezvoltare imobiliara, datorita gamei sale largi de produse si a capacitatii de personalizare a acestora.
Faptul ca designul si tehnologia de productie sunt daneze, reprezinta o garantie in plus a calitatii, o amprenta care trebuie protejata. De aceea, pentru a garanta cea mai buna calitate, specialistii KUMA analizeaza cu grija, in fabrica din Prahova, fiecare etapa a procesului de productie, de la concept, la produsul final. Dorinta de a respecta cerintele specifice ale clientului duce la modele inovatoare. Acest lucru se observa cu usurinta in conceptele Kuma. Elemente de design care radiaza pasiune, pentru o impresie puternica, de lunga durata.
Putem spune cu adevarat ca sloganul Kuma "Fii Diferit. Alege Designul. Alege Kuma" se bazeaza pe principiile fundamentale ale companiei: angajamentul de a crea calitate si convingerea ca designul, inseamna capacitatea de a intelege nevoile clientului, pentru a rezolva un proiect cu integritate si claritate. Iar acest lucru va fi intotdeauna apreciat.
Pe langa versatilitatea rezultata din capacitatea de productie, care permite integrarea unei mari varietati de forme de boluri, un alt atu al companiei, il reprezinta flexibilitatea oferita de o paleta larga de culori uluitoare. Toate materialele KUMA sunt testate si au declaratii de performanta, astfel incat clientii KUMA sa se poata familiariza cu proprietatile acestora si cu modul in care trebuie sa le intretina.
Cozy este un mod de viata. Probabil ati auzit deja de cuvantul si fenomenul danez, "hygge", pana acum. Scandinavii iau in serios confortul, iar asta se reflecta cu siguranta in modul in care amenajeaza spatiile si tipurile de materiale folosite. Este vorba despre utilizarea texturii pentru a crea caldura, asa cum si Kuma face prin conceptele sale. Elemente de design semnate Kuma, simple si organice, caracteristice stilului scandinav, sunt un frumos fundal pentru toate aceste lucruri.
Adresabilitatea produselor KUMA este vasta, de la bai simple, devenite adevarate spa-uri, pana la spatii publice din office building-uri, mall-uri, aeroporturi, scoli, spitale. Nu in ultimul rand hoteluri cu piesele de rezistenta si conceptele Kuma Hotel, cu care s-a intrat pe piata din Romania acum 20 de ani.
Dezvoltatorii care opteaza pentru brandul KUMA, aleg in general, un design minimalist si forme de lavoar turnate continuu cu blatul, unul dintre punctele forte ale companiei. Lavoarul si blatul turnate in suprafata continua, previn acumularea de murdarie si faciliteaza curatarea, aspect esential, mai ales pentru spatiile publice.
Conceptele de design custom-made, sunt esentiale pentru armonia vizuala, astfel KUMA permite fiecarui client sa isi poata proiecta propriul spatiu, avand posibilitatea de a alege din peste 80 de forme de boluri, 10 grupe de material si peste 75 de culori, toate produsele avand certificare europeanăa si declaratii de performanta.
Kuma - Partener de incredere pentru piata proiectelor din Romania
La nivel de grup, KUMA a luat decizia strategica pentru piata proiectelor, de a fi proactiva in crearea preferintei pentru produsele KUMA la toate nivelurile lantului valoric. Acest lucru se materializeaza prin intermediul dialogului direct cu firmele de arhitectura, prin participarea la targuri si evenimente de profil si prin parteneriate cu distribuitorii care nu permit oferirea unor produse similare, de calitate inferioara.
Fii diferit! Alege un concept diferit, un design care imbunatateste senzatia tactila, oferind, in acelasi timp, un efect vizual unic. Alege un produs cu finisaj inconfundabil si original, care transforma spatiul intr-un reper architectural! Alege Kuma!