Toamna anului 2018 vine cu o premiera la ROMEXPO - vom avea primele editii ale targurilor Indagra si Indagra Food desfasurate inclusiv in noile Pavilioane B1 si B2. Suntem mandri sa anuntam ca pavilioanele B1 si B2 au fost deja ocupate integral. In B1 se va desfasura Indagra Food, iar in B2 se va desfasura INDAGRA. De asemenea, mentionam ca cererea participarii la acest targ a fost atat de mare, incat ne-am extins cu spatiul de expozitie si in pavilioanele C1, C2 si C4, cat si pe platformele exterioare. La inceputul lunii octombrie 2018 s-a inregistrat o crestere de 10% a suprafetei alocate pe interior, fata de finalul editiei precedente.
In ceea ce priveste statisticile momentului, acestea sunt urmatoarele:
- la INDAGRA participa 541 companii din 25 de tari, care ocupa o suprafata expozitionala de 16.012 mp la interior si de 17.332 mp la exterior;
- la INDAGRA FOOD participa 179 de companii din 14 tari, care ocupa o suprafata expozitionala de 10.412 mp la interior si de 587 mp la exterior.
- la EXPO DRINK participa 19 companii din 3 tari, care ocupa o suprafata expozitionala de 413 mp la interior si 18 mp la exterior.
Anul 2018 a marcat o extindere majora a spatiului expozitional de la ROMEXPO prin deschiderea noilor PAVILIOANE B1 si B2 la sfarsitul anului 2017 - constructii realizate in format modern si conform noilor standarde internationale. In cei 50 de ani de existenta, Centrul Expozitional ROMEXPO a trecut prin diferite stadii de amenajare si modernizare.
In 2016, a fost lansat un ambitios program de dezvoltare si modernizare. Am inceput cu deschiderea portilor pentru Bucuresti, propunandu-ne ca ROMEXPO sa devina centrul marii relaxari urbane. Nevoia dezvoltarii acestor spatii a aparut firesc, ca urmare a cresterii cererilor venite de pe plan local si international, tot mai multe companii dorind sa-si prezinte produsele si serviciile la cele mai mari targuri si expozitii organizate atat de ROMEXPO, cum ar fi: Indagra, BIFE-SIM, Targul de Turism al Romaniei, Construct Expo, Ambient Expo sau Cosmetics Beauty Hair, cat si de companii terte organizatoare de evenimente.
Cel mai mare centru expozitional din tara, ROMEXPO, a parcurs in 2017 un proces de modernizare, prin darea in folosinta a doua noi pavilioane si a unui pavilion multifunctional dedicat serviciilor conexe, valoare investitiei companiei ridicandu-se la peste 127 de milioane de lei. Suprafata de expunere a fost extinsa, astfel, cu peste 30.000 de metri patrati si este completata cu un spatiu multifunctional, care cuprinde sali de conferinta, cafenea si o zona de primire si informare a participantilor la evenimente.