RO EN
Coșul este gol

IMOTECA: Nu mai poti vinde visuri, trebuie sa oferi solutii la nevoile clientului

Revolutia tehnologica din ultimii ani a schimbat complet piata imobiliara. Conform studiilor Imoteca The Residential Experts, investitiile in segmentul tehnologic sunt cele care pozitioneaza o companie imobiliara si cele care cresc awarenessul cu pana la 80%. In ultimii ani, Imoteca a investit intr-o biblioteca virtuala, intr-o platforma de inchirieri unica in Romania, precum si in alte unelte de e-residential, toate ajutand vizibil la pozitionarea de astazi a companiei, ca cea mai mare din Romania pe segmentul sau.
Imoteca, the residential experts continua dezvoltarea unor programe noi in domeniul imobiliar - workshop-uri in cadrul companiilor, primul tool e-residential din Romania, biblioteca virtuala Imoteca de unde se pot downloada reviste si brosuri cu informatii utile despre piata locala si internationala de real-estate, programele Fine&Country unde clientii pot gasi proprietati upper-quarter selectate, platforma we-rent.ro destinata celor care cauta sa inchirierez pe termen lung sau scurt, proprietari si chiriasi.
“Anul acesta am resimtit atat succesul programelor pornite in 2017, cat si al proiectului Fine&Country Fine Living,. Am pornit pe exploatarea segmentelor de nisa pentru ca ne-am dat seama ca avem o piata matura, si ca odata cu evolutia tehnologica si a mentalitatilor, abordarea clasica pentru consultanta si vanzari trebuie si ea imbunatatita. Este un moment in care, pentru a putea continua trebuie sa inovezi constant. : sa generezi programme noi, sa fii cat mai aproape de schimbarile mediului online, sa gasesti oportunitatile potrivite pentru dezvoltatorii si investitorii imobiliari, sa valorifici international imobile de lux cu un bagaj istoric impresionant sunt dar cateva din lucrurile pe care echipa Imoteca a ales sa-si concentreze atentia in ultimul an, iar rezultatele nu au intarziat sa apara.” (Rafaela Nebreda, Imoteca)
Marketingul in imobiliare este despre client
Conform studiilor Imoteca, astazi nu mai functioneaza marketingul imobiliar care pleaca de la produs. Intr-o piata matura, sanatoasa, clientii au nevoi reale si bine conturate iar aceste nevoi sunt cele de la care trebuie sa plece orice plan de marketing. « Doar cercetand cu atentie nevoile si dorintele clientului final putem ajunge, pe de o parte, la o dezvoltare imobiliara sanatoasa si sustenabila pe termen lung, si pe de alta parte la marketing eficient. Marketingul are nevoie sa inteleaga ca nu mai poate vinde visuri. Este momentul sa ofere solutii la dorintele si nevoile clientului. « (Rafaela Nebreda, Imoteca)
Exemple concrete
In proiectul GranVia, dupa o analiza atenta a pietei, s-a pus accentul pe spatiile de depozitare. « Spatiile de depozitare sunt o cerinta specifica, pe care am intalnit-o de-a lungul timpului la majoritatea clientilor. GranVia a intlees aceasta nevoie si a lasat spatii speciale pentru depozitare in fiecarre apartament. A fost doar unul dintre motivele pentru care acest ansamblu s-a vandut rapid. » (Rafaela Nebreda).
In proiectul Aviatiei Apartments, au fost prevazute prize pentru masini electrice.
Imoteca are 16 ani de experienta pe piata romaneasca, coordonand si adminstrand cel mai mare portofoliu de ansambluri rezidentiale noi din Romania. Compania pune accentul pe conceptul de „Human to Human”, oferind servicii one stop shop clientilor si partenerilor si detine cel mai mare portofoliu de proiecte boutique din Bucuresti. In prezent, Imoteca este agentul exclusiv de marketing si vanzari pentru unele dintre cele mai reprezentative proiecte rezidentiale din Romania si singura companie romaneasca care a reusit sa obtina licenta pentru brandul international Fine&Country.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter