Brandtailors a finalizat design-ul de brand pentru produsele Rost, din portofoliul Fabryo-Atlas Paints, liderul pietei de lacuri si vopsele decorative din Romania. Brand-ul Rost, cu o traditie de aproape 15 ani pe piata, beneficiaza astfel de o noua identitate vizuala si de o reimprospatare a graficii de ambalaj si de comunicare. Acesta este al treilea proiect dezvoltat de Brandtailors pentru Fabryo-Atlas Paints, dupa extensia brand-ului savana si rebranding-ul APLA.
Odata cu modificarile de design introduse de echipa Brandtailors, vizibilitatea la raft a produselor Rost creste semnificativ. Logo-ul are un design mai prietenos, iar spirala de culori este vizibila in intregime pe ambalaj si este folosita ca suport pentru ilustrarea texturii produselor, cu ajutorul unor culori mai intense decat in varianta grafica precedenta.
O ajustare care influenteaza pozitiv intentia de cumparare a fost redesenarea etichetei de spate, care faciliteaza parcurgerea rapida a informatiilor despre produs, chiar si in fata raftului, unde timpul, rabdarea si disponibilitatea cumparatorului sunt destul de limitate. Folosirea post-it-urilor ca maniera grafica are potentialul de a se transforma intr-un asociator suplimentar al brand-ului, pe langa spirala de culori. Sub-brand-ul si denominatorul de produs au fost si ele rearanjate astfel incat acestea sa fie mai vizibile pentru cumparatori la nivelul raftului.