Dedeman, lider national in retail-ul materialelor de constructii si al amenajarilor interioare, doreste astfel sa atraga atentia asupra importantei purtarii echipamentului de protectie pe santier
In contextul in care data de 28 aprilie a fost declarata Ziua Mondiala a Sanatatii si Securitatii in Munca, compania Dedeman in parteneriat cu agentia McCann Worldgroup Romania a initiat o campanie de constientizare care pune accentul pe siguranta si securitatea muncitorilor de pe santiere. Timp de o luna catelul din logo-ul companiei Dedeman nu va mai purta casca de protectie si va aparea usor accidentat, pentru a demonstra vulnerabilitatea in fata accidentelor de pe santier si importanta respectarii normelor de siguranta. Totodata, pentru a-i incuraja pe cei implicati in proiecte de constructii sau renovari sa acorde importanta cuvenita sigurantei lor si a celor din jur, in data de 28 aprilie aproximativ 8000 de casti de protectie vor fi oferite gratuit clientilor in reteaua de magazine Dedeman. Campania de constientizare va fi sustinuta si de panouri stradale si o pagina informativa pe site-ul dedeman.ro.
“In calitate de retailer de materiale de constructii, noi suntem cei care le punem muncitorilor uneltele in maini si am considerat ca este de datoria noastra sa le reamintim cat de important este sa respecte normele de siguranta. Logo-ul companiei noastre, un caine care poarta cu responsabilitate casca de protectie, este in sine o declaratie de siguranta. De aceea credem ca aceasta schimbare va atrage atentia asupra riscurilor la care se supun in cazul in care nu poarta casca de protectie pe santier”, Dragos Paval - Presedinte Dedeman.
“Logo-ul Dedeman a fost intotdeauna un simbol al sigurantei asa ca atunci cand am aflat statisticile ne-am dat seama de oportunitatea de-a face o declaratie puternica prin care sa deschidem conversatia. Este important sa facem o prioritate din siguranta la locul de munca si vrem ca logo-ul Dedeman sa devina un reminder constant pentru purtarea castii de protectie.” Ruxandra Papuc, Group Creative Director McCann Worldroup Romania.
Statisticile in ceea ce priveste accidentele de munca in Romania sunt ingrijoratoare iar muncitorii din constructii sunt printre cei mai expusi. Conform celui mai recent studiu Eurostat, cu date din 2014, Romania este pe primul loc in Europa in ceea ce priveste accidentele de munca mortale iar sapte din 100.000 de romani isi pierd viata la locul de munca.
Dedeman in cifre
- 48 de magazine, doua centre logistice, parc auto propriu;
- peste 50.000 de produse ce acopera 11 domenii;
- peste 10.000 de angajati;
- intre 7.500 - 18.000 mp suprafata unui magazin.
In contextul in care data de 28 aprilie a fost declarata Ziua Mondiala a Sanatatii si Securitatii in Munca, compania Dedeman in parteneriat cu agentia McCann Worldgroup Romania a initiat o campanie de constientizare care pune accentul pe siguranta si securitatea muncitorilor de pe santiere. Timp de o luna catelul din logo-ul companiei Dedeman nu va mai purta casca de protectie si va aparea usor accidentat, pentru a demonstra vulnerabilitatea in fata accidentelor de pe santier si importanta respectarii normelor de siguranta. Totodata, pentru a-i incuraja pe cei implicati in proiecte de constructii sau renovari sa acorde importanta cuvenita sigurantei lor si a celor din jur, in data de 28 aprilie aproximativ 8000 de casti de protectie vor fi oferite gratuit clientilor in reteaua de magazine Dedeman. Campania de constientizare va fi sustinuta si de panouri stradale si o pagina informativa pe site-ul dedeman.ro.
“In calitate de retailer de materiale de constructii, noi suntem cei care le punem muncitorilor uneltele in maini si am considerat ca este de datoria noastra sa le reamintim cat de important este sa respecte normele de siguranta. Logo-ul companiei noastre, un caine care poarta cu responsabilitate casca de protectie, este in sine o declaratie de siguranta. De aceea credem ca aceasta schimbare va atrage atentia asupra riscurilor la care se supun in cazul in care nu poarta casca de protectie pe santier”, Dragos Paval - Presedinte Dedeman.
“Logo-ul Dedeman a fost intotdeauna un simbol al sigurantei asa ca atunci cand am aflat statisticile ne-am dat seama de oportunitatea de-a face o declaratie puternica prin care sa deschidem conversatia. Este important sa facem o prioritate din siguranta la locul de munca si vrem ca logo-ul Dedeman sa devina un reminder constant pentru purtarea castii de protectie.” Ruxandra Papuc, Group Creative Director McCann Worldroup Romania.
Statisticile in ceea ce priveste accidentele de munca in Romania sunt ingrijoratoare iar muncitorii din constructii sunt printre cei mai expusi. Conform celui mai recent studiu Eurostat, cu date din 2014, Romania este pe primul loc in Europa in ceea ce priveste accidentele de munca mortale iar sapte din 100.000 de romani isi pierd viata la locul de munca.
Dedeman in cifre
- 48 de magazine, doua centre logistice, parc auto propriu;
- peste 50.000 de produse ce acopera 11 domenii;
- peste 10.000 de angajati;
- intre 7.500 - 18.000 mp suprafata unui magazin.