RO EN
Coșul este gol

BASF creeaza o camera semi-surda la Muzeul Guggenheim

Zgomotul este omniprezent. In New York - clasat in topul celor mai zgomotoase zece orase din lume - acesta este o constanta. Zarva din restaurante depaseste 90 de decibeli, iar metrourile care strabat orasul genereaza peste 80 de decibeli. De la finalul lunii martie, pana pe 2 august, Muzeul Solomon R. Guggenheim ofera o evadare senina si silentioasa, prin noua sa prezentare a lucrarii Doug Wheeler: PSAD Synthetic Desert III.
Opera de arta, conceputa de Doug Wheeler, realizata de Muzeul Guggenheim si sponsorizata de BASF Corporation, manevreaza sunetul, lumina si spatiul intr-o “camera semi-surda”, cu intentia de a suprima orice sunete, cu exceptia celor ambientale (de nivel minim). Partial, ansamblul foloseste tehnologia de suprimare a sunetului care este utilizata, in mod normal, pentru experimente si teste din domeniul ingineriei de sunet. Iluminarea si configuratia incaperii sunt, de asemenea, concepute astfel incat sa induca o iluzie optica a spatiului infinit. Wheeler compara impresiile vizuale si acustice lasate de Synthetic Desert III cu propria experienta din deserturile din nordul statului Arizona, unde conditiile de liniste aproape totala influenteaza profund perceptia distantei, la nivel vizual.
”Linistea, asa cum o stim noi, ajunge la 30 de decibeli, iar in camera ”surda” a lui Wheeler se stabileste in jurul valorii de 10-15 decibeli - atat de liniste incat ar fi posibil sa iti auzi propriile batai ale inimii”, spune Doyle Robertson, un expert in spuma de melamina, in cadrul companiei BASF din America de Nord.
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter