RO EN
Coșul este gol

AFI ROMANIA: Crestere de 13% a veniturilor din semestrul intai

AFI Europe Romania a publicat rezultatele financiare obtinute in T2 si S1 2016, inregistrand un venit operational net (NOI) de 22,2 milioane de euro din activele sale generatoare de venit din Romania pe parcursul primelor 6 luni ale anului, reprezentand o crestere cu 13,1% in comparatie cu prima jumatate a anului 2015.
AFI Palace Cotroceni, cel mai mare centru comercial din Romania, a avut un venit operational net de peste 16,5 milioane de euro in S1 2016, rezultate mai mari cu 8,6% fata de cele inregistrate in S1 2015.
Vanzarile retailerilor din AFI Palace Cotroceni (cifra de afaceri) au crescut cu 14% in S1 2016 in comparatie cu aceeasi perioada din anul trecut, inregistrand peste 112 milioane de euro in primele 6 luni ale anului 2016. Numarul vizitatorilor din mall a crescut cu 5.5%, cu o rata de ocupare a centrului comercial de aproape 99%.
AFI Palace Ploiesti continua sa raporteze rezultate in crestere pentru toti parametrii. Vanzarile retailerilor (cifra de afaceri) au crescut cu 19% in S1 2016 si venitul operational net (NOI) s-a apreciat cu 8,1%, la peste 2,2 milioane de euro, in comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut. Gradul de ocupare al centrului comercial din Ploiesti este de peste 99%. In prezent, in mallul AFI Palace Ploiesti se realizeaza lucrari de extindere, aditional inchirierii de spatii catre noi chiriasi importanti, precum Deichmann si Starbucks.
Dupa finalizarea AFI Park 4&5, rezultatele financiare ale proiectului de birouri AFI Park au inregistrat o crestere de 48% a venitului operational net in S1 fata de cele de anul trecut, la peste 3,4 milioane de euro. Gradul de ocupare al primelor trei cladiri de birouri este de 100%, iar cel din AFI Park 4&5 depaseste 70%.
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter