RO EN
Coșul este gol

ADEPLAST: Crestere de 8% a cifrei semestriale de afaceri, la 138 milioane de lei

Dupa 6 luni din 2015, suntem optimisti privind tabloul cu evolutia productiei vandute de AdePlast in provinciile istorice. „Sigur ca cifrele noastre sunt doar partial reprezentative pentru economia Romaniei, dar ele arata ca, pentru noi, toate zonele cresc, inegal, dar sustinut. In cele 6 luni scurse din acest an avem urmatoarea situatie: in Moldova am inregistrat o crestere a vanzarilor de 3,4 procente, urmeaza zona Bucuresti cu putin peste 4,5 procente, apoi Oltenia - Muntenia cu peste 5 procente. In Transilvania - Banat avem o crestere record de peste 19 procente” declara Bogdan Pirvu, CEO AdePlast.
Anul 2015 a fost, ca toti anii de dupa criza, destul de inegal in vanzari in primele 6 luni. „Am inceput anul cu cresteri de peste 20 de procente, trend care s-a mentinut doar in primul trimestru. Au urmat 2 luni mai putin faste pentru business, cu zile libere si sarbatori, dar in luna iunie lucrurile au revenit pe un trend normal de crestere. Prin urmare, dupa 6 luni din 2015, AdePlast a inregistrat o crestere efectiva de peste 8 procente a vanzarilor de produse finite, asta in conditiile in care noi ne-am asumat o crestere de 5 procente pana la sfarsitul anului” declara Bogdan Pirvu. Cifra de afaceri de 138 milioane lei realizata la 6 luni se datoreaza unei bune dispersii a vanzarilor pe toate canalele relevante si parteneriatelor solide cu jucatori cheie din toate segmentele de vanzari, fie ca e vorba de retail modern, retail traditional sau B2B, atat in Romania cat si in tarile in care exportam.
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter