Vanzarile companiei Bouygues, cel mai important antreprenor din Franta cu activitati in domeniu constructiilor, au insumat 31,4 miliarde euro in 2009, ceea ce a insemnat o depreciere de 3% fata de nivelul din 2008. In acelasi timp, profitul net al companiei a scazut cu 12%, pana la o valoare de 1,3 miliarde euro. In acest context, Bouygues Construction, una dintre cele mai mari firme ale grupului (avand un aport de circa 30% la cifra de afaceri) a raportat o usoara crestere de 0,5% a veniturilor, ajungand la un nivel de 9,54 miliarde euro, in timp ce profitul net al acesteia s-a diminuat cu 19%, pana la valoarea de 240 milioane de euro. Cealalta companie semificativa din grup, Colas, care se ocupa cu precadere de domeniul infrastructurii, a inregistrat o scadere de 9% a vanzarilor, pana la valoarea de 11,6 miliarde euro. In ceea ce priveste celelalte subsidiare ale holdingului, Bouygues Immobilier (divizia de imobiliare) a raportat o crestere a afacerilor cu 2% (la 3 miliarde euro), veniturile TF1 (Télévision Française 1) au scazut cu 9% (la 2,36 miliarde euro), iar cele din cadrul Bouygues Telecom au insumat 5,36 miliarde euro (+5%). Pentru anul acesta, reprezentantii concernului si-au propus realizarea unor vanzari de 30 miliarde euro, previzionand o diminuare de 4% a afacerilor.
La nivel national, concernul este prezent prin filialele Bouygues Romania si Colas Romania. Cel mai important contract obtinut de grup la nivel national este cel de constructie a parcului de retail Colosseum Center (S+P+1E), ce va fi amplasat pe o suprafata de 620.000 mp, pe Soseaua Chitila din Bucuresti, dezvoltator fiind compania ECE Projektmanagement. Valoarea investitiei este de 350 milioane de euro, lucrarile urmand a fi definitivate pana la finele anului 2012. Informatii suplimentare, la www.bouygues.com