Bricomat SA, parte a holdingului Atlassib (din Sibiu), ce are ca principal domeniu de activitate comercializarea de materiale destinate constructiilor si amenajarilor interioare, a inregistrat, in primul semestru din 2008, o cifra de afaceri de 6,5 milioane de lei, in crestere cu 22,65% fata de perioada similara din 2007. Pentru anul curent, societatea estimeaza un nivel al veniturilor de 17,4 milioane de lei. "Aceste rezultate financiare sunt datorate unei politici de marketing orientate catre client, comercializarii unei game de produse ce au un raport calitate-pret optim si diversificarii serviciilor. Pentru intervalul urmator avem in vedere majorarea competitivitatii pe piata locala, mentinerea relatiilor cu furnizorii vechi si incheierea de noi contracte. De asemenea, intentionam sa amenajam o statie de betoane cu o capacitate de 100 mc/h si o fabrica de fasonat otel-beton", a declarat Georgiana Meleandra, specialist marketing in cadrul firmei. Informatii suplimentare, la www.bricomat.ro
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.



