RO EN
Coșul este gol

Fuchs vizeaza crearea unei retele de distributie

Fuchs, din Bucuresti, infiintata in anul 2000, comercializeaza vopsele termoizolante. Oferta proprie acopera toate segmentele constructiilor: interior, exterior, acoperisuri, instalatii industriale. Din 2003, societatea este reprezentant oficial in Romania pentru produsele Thermoshield. "Segmentul specific va inregistra o evolutie semnificativa si anul acesta, lucru care va favoriza dezvoltarea pietei produselor de acoperire. In 2007 am realizat o crestere de 350% a vanzarilor (comparativ cu 2006), iar pentru a.c. preconizam o majorare cu minimum 200% a cifrei de afaceri", a declarat Christian Reinecke, director general al companiei. Pentru intervalul urmator, firma are in vedere sporirea numarului de parteneri, pentru a putea acoperi intreg teritoriul tarii si crearea unei retele de distributie eficiente (prin construirea de depozite si achizitionarea de mijloace de transport). "Efectele integrarii asupra furnizorilor de lacuri si vopsele sunt pozitive. Importatorii nu mai au probleme de logistica (in ceea ce priveste vama), astfel livrarile facandu-se mult mai rapid. De asemenea, se observa o crestere a concurentei, ceea ce duce la o impunere a produselor calitative, mai ales ca beneficiarii sunt foarte exigenti", a precizat Christian Reinecke. Dintre dificultatile intampinate in desfasurarea activitatii, reprezentantul societatii a mentionat lipsa fortei calificate de munca, nivelul ridicat al preturilor de executie, precum si calitatea indoielnica a produselor existente pe piata. Informatii suplimentare, la www.thermoshield.ro

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter