Ecocel, din Bucuresti, ce activeaza in domeniul izolatiilor si termoizolatiilor, a introdus pe piata autohtona doua sisteme noi (termo si fonoizolatia cu celuloza) si un tip de placare interioara si exterioara a peretilor cu dispozitive de fibre de lemn (obtinute prin reciclarea deseurilor lemnoase). "Am observat o «sensibilitate» a clientilor pentru tehnologiile ecologice. Oferta noastra este completa, incluzand transportul, instalarea si montarea. Avem deja peste 200 de beneficiari care au optat pentru termo si fonoizolatia cu celuloza, iar placile din fibre de lemn sunt recomandate ca o alternativa la placile de gips-carton", a declarat Radu Stefanescu, director general al societatii. In 2007, firma a inregistrat o cifra de afaceri de 1,5 milioane de lei si estimeaza pentru anul curent venituri de 4 milioane de lei (pentru izolatia cu celuloza) si de 10 milioane de lei (pentru placile de fibre de lemn finisate). "Obiectivele noastre pentru a.c. constau in dezvoltarea la nivel national a punctelor de lucru, dar si comercializarea in magazine de tip «cash and carry» a placilor de lemn finisate", a precizat reprezentantul companiei. Societatea expune in Pavilionul central, stand 310. Informatii suplimentare, la www.ecocel.ro
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.



