Compania Bravo Group, care activeaza pe piata importului si distributiei de produse ceramice si obiecte sanitare, estimeaza - pentru 2008 - o cifra de afaceri de 17 milioane de euro (+54%, comparativ cu 2006, cand s-au realizat venituri de 11 milioane de euro). "Circa 58% din vanzarile companiei s-au datorat categoriei instalatiilor sanitare – obiecte sanitare, cazi de baie, cabine simple de dus sau cu hidromasaj / hidrosauna, baterii si sisteme de instalare. Placile ceramice (gresia si faianta) au avut o pondere de 26%, iar mobilierul de baie si accesoriile de 16%. Consideram ca in 2008 se va mentine acelasi trend ascendent al segmentului specific si preconizam o usoara majorare a pietei placilor ceramice. In anul curent vom investi peste 3 milioane de euro in vederea construirii unui centru logistic in Bucuresti, deschiderii a trei depozite regionale si extinderii retelei de showroom-uri", a declarat Mihaela Ionita, director de marketing al firmei. Produsele companiei sunt importate din tari precum: Italia, Spania, Germania, Elvetia, Polonia, SUA. Societatea detine o cota de piata de aproximativ 10% pe segmentul produselor din categoria «medium-high end». Distributia se realizeaza prin propriul sistem logistic pentru a fi asigurata promptitudine in livrarea catre client. Informatii suplimentare, la www.bravo.ro
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.



