Ceramica Iasi a inregistrat, in primul semestru din 2008, o cifra de afaceri de circa 9 milioane de euro, in crestere cu circa 24% fata de primele sase luni din 2007 si un profit net de circa 2 milioane de euro. Recent, compania a lansat brandul Brikston.
"Decizia de a intra in acest an pe piata autohtona cu acest brand este una strategica. Rezistenta caramizilor Brikston se situeaza la o medie de 20 N/mm², ajungand in multe cazuri sa depaseasca valoarea de 35 N/mm². Un singur bloc ceramic poate sustine in medie 140 de tone. Brikston inseamna timp redus de lucru, structura compacta si omogena, grad redus al absorbtiei de apa si rezistenta termica sporita", a declarat Iulian Mangalagiu, director general al companiei. Pentru acest an, societatea estimeaza o cifra de afaceri totala de 17 milioane de euro si un profit net de peste 3 milioane de euro. Mai multe informatii puteti afla din editia Noiembrie-Decembrie a revistei Agenda Constructiilor.