RO EN
السلة فارغة

THYSSENKRUPP se orienteaza intens spre digitalizare si inovatie

Anul fiscal 2017 - 2018 s-a incheiat pentru concernul german Thyssenkrupp cu vanzari de 42,74 miliarde euro (+3% fata de exercitiul financiar anterior), nivelul comenzilor fiind similar celui din perioada de referinta si totalizand 42,75 miliarde euro. In conditiile date, veniturile operationale ajustate au cumulat 1,55 miliarde euro, in scadere cu 10% comparativ cu cele realizate in 2016 - 2017. Pe segmentul tehnologiei pentru ascensoare, grupul anunta ca produsele proprii deservesc zilnic aproximativ un miliard de utilizatori. Printr-o strategie sustinuta de investitii in cercetare-dezvoltare, sectia respectiva s-a pozitionat optim pe piata de profil. Un exemplu concludent este constituit de integrarea solutiei digitale de intretinere Max la peste 120.000 de ascensoare, pana la finele perioadei de raportare. Aceasta categorie de mentenanta predictiva asigura o reducere semnificativa a timpului de nefunctionare a echipamentelor. De asemenea, orientarea spre inovatie este dovedita si de ascensorul fara cablu din gama Multi. Bazandu-se pe aceste elemente, oficialii Thyssenkrupp estimeaza pentru 2020 - 2021 o marja de 13% pe segmentul de lifturi si scari rulante, profitabilitatea urmand sa urce la 15% pe termen lung. Revenind la rezultatele financiare propriu-zise, in 2017 - 2018 comenzile consemnate la nivelul diviziei de ascensoare au inregistrat o contractie de 20% pana la 7,85 miliarde euro, iar cifra de afaceri s-a ajustat pozitiv cu 4% (variatie determinata dupa eliminarea influentelor generate de fluctuatiile de curs valutar), ajungand la 7,55 miliarde euro. Din punct de vedere geografic, cele mai multe vanzari la nivel de grup (13,54 miliarde euro) au fost realizate in zona statelor europene cu populatie vorbitoare de limba germana, pe pozitiile urmatoare situandu-se Europa Occidentala cu 8,13 miliarde euro si SUA cu 8,76 miliarde euro. In ceea ce priveste zona centrala si de est a Europei, livrarile au totalizat 2,73 miliarde euro, in crestere de la 2,4 miliarde euro in perioada de referinta, generand un profit de 775 miliarde euro. Reprezentanta din Romania a anuntat pentru 2017 vanzari de 17,63 miliarde euro, cu 24,4% mai mari fata de anul precedent. De-a lungul timpului, compania a furnizat solutii tehnologice avansate pentru o serie de obiective de referinta din Bucuresti, daca ar fi amintit doar Aeroportul International Henri Coanda sau pasajul Basarab, din Bucuresti.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter