RO EN
السلة فارغة

MITSHBISHI anunta cresteri, pe fondul revigorarii cererii pe plan global

Mitsubishi Electric a anuntat rezultatele financiare corespunzatoare primelor noua luni ale anului fiscal, care se incheie la 31 martie 2018. Datele oficiale indica, pentru intervalul mentionat anterior, vanzari nete de 3.115 miliarde yeni (circa 28,9 miliarde USD), in crestere cu 6% fata de perioada de referinta. In ceea ce priveste veniturile operationale, acestea au cumulat 232,4 miliarde yeni, la acest indicator majorarea fiind de 32%. Comentand conjunctura economica internationala, managerii niponi sesizeaza o stabilizare a acesteia in China, coroborata cu o dinamica extraordinara in SUA, ambele fenomene inregistrandu-se pe fondul unui trend de recuperare graduala a economiilor din Europa si Japonia. Divizia de sisteme energetice si electrice, ce include si activitatea de productie a ascensoarelor si scarilor rulante, a inregistrat vanzari totale de 805,3 miliarde yeni, pe segmentul de echipamente destinate transportului pe verticala comenzile ramanand la acelasi nivel ca anul trecut, in vreme ce vanzarile au sporit, ca urmare a cresterii cererii pe segmentul de modernizari, dar si a livrarilor de echipamente noi, in special in afara Japoniei. Pentru intregul exercitiu financiar in curs, prognozele indica o cifra de afaceri de 4.390 miliarde yeni, ceea ce inseamna un avans de 4% fata de perioada anterioara de raportare. In Romania, ascensoarele Mitsubishi sunt disponibile prin intermediul companiei Elmas, din Brasov, pentru care cele mai recente rapoarte indica o cifra de afaceri de 119,4 milioane de lei.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter