RO EN
السلة فارغة

KLEEMANN: Vanzari de aproximativ 45 de milioane de euro

Recent, compania Kleemann Hellas, din Grecia, specializata in productia de ascensoare, a raportat rezultatele financiare corespunzatoare primului semestru din 2010. Conform datelor oficiale, in intervalul ianuarie - iunie a.c., cifra de afaceri in perioada analizata a fost de 44,43 milioane de euro, in scadere cu 7,2% fata de veniturile realizate in semestrul I din 2009. Fluxul de numerar net s-a ridicat la nivelul de 5,2 milioane de euro, reprezentand circa jumatate din valoarea corespunzatoare anului anterior. Reprezentantii holdingului afirma ca in ultimele luni s-a reusit stoparea declinului, in pofida faptului ca pietele pe care firma este activa se confrunta in continuare cu o situatie nefavorabila, caracterizata printr-o cerere extrem de scazuta. Un dinamism deosebit a fost inregistrat in ceea ce priveste livrarile pe segmentul de consum privat. In acelasi timp, s-a consemnat o majorare a livrarilor pe care compania-mama le-a realizat catre subsidiarele externe. Astfel, cifra de afaceri a Kleemann Asansor - Turcia a sporit cu 48,2%, spre deosebire de pietele deservite de reprezentantele din Serbia si Romania, unde vanzarile totale s-au contractat cu 30,8%, respectiv 12,8%. In regiunea balcanica, situatia actuala este cauzata, in principal, de recesiune si involutia indicatorilor macroeconomici specifici. Kleemann Litovi - Serbia a raportat o diminuare a veniturilor, concomitent cu o crestere a profitabilitatii, in vreme ce managementul Kleemann Lift Ro - Romania a reusit mentinerea nivelului cifrei de afaceri. Informatii suplimentare, la www.kleemannlifts.com   

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter