RO EN
السلة فارغة

HUSQVARNA vrea o retea de 10 unitati concept store premium, pana in anul 2023

Subsidiara locala a producatorului suedez de utilaje destinate spatiilor exterioare - Husqvarna - anunta lansarea celui de-al doilea concept store premium, la Bucuresti, in urma unei investitii de 120.000 de euro. Pana la finalul anului 2023, compania intentioneaza sa ajunga la 10 astfel de magazine la nivel national.
Magazinul, amplasat in sectorul 2 al Capitalei (Soseaua Fabrica de Glucoza, nr. 6-8), pe o suprafata de 250 de metri patrati, este a doua investitie a Husqvarna pe acest segment, primul concept store premium cu produse destinate intretinerii spatiilor verzi fiind deschis anul trecut, in Bistrita. ”Estimam ca magazinul din Bucuresti va fi vizitat, lunar, de aproximativ 500 de clienti. Tehnologiile inovate de marca Husqvarna le pot aduce clientilor nostri multiple beneficii in termeni de timp liber castigat, zgomot redus, mediu inconjurator si ergonomie. Produsele noastre smart ofera utilizatorilor numeroase optiuni de conectivitate si interactiune cu alte instrumente inteligente din casele lor”, declara Emil Tint, CEO al subsidiarei locale a Husqvarna.
In oferta noului magazin se va gasi toata gama Husqvarna, adica peste o suta de produse de profil. Echipa care se va ocupa de acest spatiu va acoperi activitatile de vanzare si service, cat si partea de consiliere pentru potentialii clienti. Dupa Bistrita si Bucuresti, urmatorul pas pentru dezvoltarea proiectului in plan local, care vizeaza un total de 10 concept store-uri Husqvarna pe segmentul premium, in urmatorii aproape trei ani, este Cluj-Napoca. Aici, lucrarile de amenajare sunt in plina desfasurare, finalizarea lor fiind planuita pana la finalul anului in curs.
La nivel national, echipa Husqvarna impreuna cu reteaua de dealeri autorizati, numara in jur de 800 de oameni, dintre care aproximativ 500 se regasesc in zona de retail. In afara de acest nou concept de magazine pe care a inceput sa-l dezvolte anul trecut, compania este prezenta la nivel local printr-o retea de aproximativ 200 de magazine reprezentative, care ofera si service autorizat prin personal specializat.
”Clientii nostri sunt din ce in ce mai receptivi fata de tendintele globale ce pun accent pe protectia mediului. In cazul nostru, sunt doua mari categorii de produse care au avut o crestere accentuata si evidenta in preferintele de cumparare ale consumatorilor - masinile robotizate de tuns gazon (Automower) si produsele cu acumulatori. Ambele sunt nepoluante, intuitive si dotate cu diverse optiuni de conectivitate”, mai declara Emil Tint, CEO-ul subsidiarei locale a Husqvarna.
Grupul Husqvarna se bazeaza, la nivel national si international, pe un concept complex in centrul caruia se afla utilizatorul. Acestuia i se ofera nu doar consultanta specializata si asistenta in privinta optiunii de cumparare, ci si asistenta post-vanzare, mai ales ca produsele promovate de companie reprezinta achizitii importante, cum ar fi, de exemplu, un tractor pentru intretinerea gazonului.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter