RO EN
السلة فارغة

HAULOTTE: Crestere prognozata de 13% a vanzarilor, in 2013

Grupul francez Haulotte, specializat in fabricatia si comercializarea de platforme aeriene si echipamente de ridicare, a anuntat, pentru anul fiscal 2012, livrari in valoare de 355,7 milioane de euro, ceea ce reprezinta o majorare de 16% in raport cu exercitiul financiar precedent. Din punct de vedere structural, vanzarile de echipamente au cumulat 277,3 milioane de euro (+19%), in vreme ce pe segmentul de servicii incasarile au fost de 45,9 milioane de euro (+8%). La nivelul trimestrului al patrulea, cifra de afaceri a totalizat 94,5 milioane de euro (+15%), activitatea companiei inregistrand un oarecare reviriment, in pofida incertitudinilor generate de dezechilibrele macroeconomice. Evolutia din punct de vedere geografic indica o consolidare sustinuta a pozitiei detinute in regiunea Americii Latine, unde vanzarile s-au majorat cu 77%. De asemenea, cresteri importante au fost raportate de subsidiarele din SUA (+27%) si zona Asia/Pacific (+21%), in vreme ce in Europa imbunatatirile au fost modice (+5%). In ceea ce priveste segmentul de inchirieri, aceasta activitate a generat incasari mai mari cu 8% fata de nivelul din 2011. Perspectivele sunt optimiste intrucat, chiar daca recesiunea se pare ca s-a reinstalat in Europa, flotele de echipamente ale firmelor de pe continent necesita reinnoire. De asemenea, un potential deosebit au inca pietele din regiunile aflate in curs de dezvoltare, astfel incat, influenta agregata a celor doua elemente ar putea genera o majorare de 10% a vanzarilor in 2013. Informatii suplimentare, la www.haulotte.com

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter