RO EN
السلة فارغة

ATLAS COPCO: Crestere organica de 9%, in trimestrul al doilea

Concernul Atlas Copco Group, din Suedia, specializat in dezvoltarea de tehnologii destinate industriei prelucratoare, extractive si a constructiilor, a comunicat, pentru trimestrul al doilea din 2012, o cifra de afaceri de 23,43 miliarde coroane suedeze - SEK (circa 2,74 miliarde euro), ceea ce reprezinta o majorare de 17% in raport cu perioada similara a anului precedent (cresterea organica a fost de 9%). La randul lor, comenzile au sporit cu 5%, ajungand la nivelul de 23,26 miliarde SEK. In ceea ce priveste fluxul de numerar operational, acesta s-a situat la 1,89 miliarde SEK, marcand o majorare mai mare de trei ori in raport cu 2011. Din punct de vedere geografic, cererea din America de Nord a ramas robusta, fiind orientata in special pe scule industriale si sisteme de asamblare. In ceea ce priveste situatia din Europa, a fost inregistrata o stabilizare a solicitarilor, un excedent fiind consemnat in ceea ce priveste Federatia Rusa. Comenzile venite de la partenerii din America Latina au sporit pe toate segmentele, dezvoltari semnificative fiind raportate in sectorul echipamentelor miniere si celor destinate utilizarii in domeniul constructiilor. Cererea din Africa/Orientul Mijlociu a scazut destul de mult, cu toate ca inca se situeaza pe un trend ascendent. O situatie deosebita este inregistrata in Asia, unde livrarile de echipamente miniere si excavatie au crescut in mod deosebit. Pe termen scurt, conducerea grupului considera ca livrarile de produse/servicii vor continua sa creasca. Informatii suplimentare, la www.atlascopco.com    
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter