RO EN
السلة فارغة

Workspace Studio se extinde dupa cresterea de 200% a vanzarilor in zona de retail

Pe fondul cresterii cererii de mobilier pe segmentul rezidential, Workspace Studio isi extinde portofoliul de produse Herman Miller catre B2C si aduce in Romania piese de mobilier semnate de cunoscutul brand danez Hay. Astfel, in portofoliul companiei specializate in solutii de fitout si mobilier de birou orientat catre design ergonomic au intrat luna aceasta peste 200 de produse Hay. Pana la finalul anului, estimarile arata ca segmentul rezidential ar putea reprezenta 10% din cifra de afaceri Workspace Studio.
In perioada 15 martie - 15 mai, 95% dintre proiectele noi operate de Workspace Studio in zona amenajarii de birouri B2B au stagnat in contextul restrictiilor sociale impuse, dar si a noii realitati de pe piata muncii. In contrast, compania a inregistrat o crestere a cererii de mobilier ergonomic pentru acasa, iar pe anumite produse vanzarile s-au dublat.
"Fiind un integrator specializat de solutii de amenajare si wellbeing pentru spatii office, vanzarea catre clienti finali a fost pana acum un obiectiv secundar pentru Workspace Studio. Interesul activ pentru amenajarea biroului de acasa a dus insa aceasta zona de vanzari pe un trend puternic ascendent. Scaunele si birourile electrice Herman Miller asigura confort si ergonomie, deci conditii optime pentru productivitate si au fost foarte cautate, vanzarile fiind peste 200%", a declarat Horatiu Didea, Managing Partner Workspace Studio.
In acest context Workspace Studio s-a orientat catre cresterea portofoliului de produse destinate zonei de retail: scaune si fotolii, canapele, mese si birouri adaptate ca design zonei de locuit. Astfel, incepand cu luna iunie, compania a inclus in portofoliu piese de mobilier emblematice semnate Hay, companie daneza centrata pe un design actual, axat pe confort si functionalitate imbinate in linii contemporane.
"Incepand de anul trecut, brandul danez Hay este detinut majoritar de partenerul nostru Herman Miller. Colectiile Hay se afla la intersectia dintre designul de birou ergonomic si confortul rezidential, o solutie pentru ambele lumi. Tranzitia catre munca de acasa a accelerat planurile de a include portofoliul Hay in proiectele noastre. Biroul in sensul clasic devine mai mult un loc al comunicarii si lucrului in echipa si mai putin un spatiu al sarcinilor individuale, deci va fi tot mai orientat catre wellbeing si confort, directie in care piesele Hay se integreaza perfect", a explicat Horatiu Didea.
Pana la finalul anului, vanzarile pe segmentul rezidential vor continua sa creasca intr-un ritm constant, pana la aproximativ 10% din cifra de afaceri. Dinamica pozitiva ar putea fi influentata inclusiv de companii, in special cele care in mod traditional sunt preocupate de starea de bine a angajatilor lor, care au acordat sau vor acorda stimulente financiare pentru a asigura un spatiu de lucru confortabil angajatilor care continua sa lucreze de acasa.  
*** 
Workspace Studio este o companie specializata in solutii de fitout si mobilier de birou orientat catre design ergonomic human–centric si partener unic acreditat al Herman Miller in Romania.  In 2019, afacerile Workspace Studio au fost de 10,7 milioane euro, duble fata de 2018, iar pentru 2020 tinta era depasirea pragului de 12 milioane de euro. In contextul actual Workspace Studio estimeaza ca stagnarea din trimestrele 2 si 3 va afecta semnificativ dinamica. Chiar daca ultimul trimestru al anului ar putea inregistra o revenire, aceasta va fi destul de lenta, fiind necesara aplicarea unei corectii de 30-50% asupra estimarii initiale in privinta cifrei de afaceri totale pentru acest an.
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter