RO EN
السلة فارغة

WORKSPACE STUDIO mizeaza pe afaceri de 13 milioane de euro in 2020

Workspace Studio, companie specializata in solutii de fitout si mobilier de birou si partener unic acreditat al Herman Miller in Romania, si-a dublat in 2019 cifra de afaceri, pana la valoarea de 10,7 milioane de euro, fata de 5,3 milioane de euro in 2018. Pentru 2020 Workspace Studio mizeaza pe o crestere a cifrei de afaceri de 10%, la aproape 13 milioane de euro.
"Constanta tuturor proiectelor noastre a fost interesul remarcabil fata de ergonomie si solutii de calitate. Astfel, dinamica a fost sustinuta prin cresteri pe toate tipurile de proiecte realizate. Am avut proiecte de amploare, cu bugete mai mari decat in anii trecuti, dar si mai multe proiecte pentru companii cu un numar mai mic de angajati. Zona IMM si chiar freelancerii reprezinta un segment din economie tot mai activ si mai orientat catre amenajari de calitate si produse ergonomice", a declarat Horatiu Didea, Managing Partner Workspace Studio. 
Anul trecut, 10% din vanzarile de scaune Herman Miller au fost catre companii cu mai putin de cinci angajati, 25% catre companii cu sub 50 de angajati, iar restul de 65% catre companii mai mari. In 2019, Workspace Studio a vandut peste 5.000 scaune Herman Miller, cele mai dorite modele fiind Aeron, Sayl si Mirra, precum si nou lansatul scaun auto-ajustabil, Cosm. 
Alaturi de scaune, printre produsele care au inregistrat cresteri semnificative in 2018 se regasesc bratele de monitor, birourile electrice ajustabile pe inaltime si solutiile acustice decorative, care pot fi integrate cu usurinta in design-ul birourilor open-space. 

Investitia medie a crescut cu 20%
Investitia medie intr-un post de lucru amenajat de Workspace Studio in 2019 a fost de 1.300-1.500 de euro/ angajat, in crestere cu circa 20% fata de 2018. Aceasta include scaunul, biroul si cota din spatii comune, precum salile de sedinte, zonele de cooperare, conectare sau relaxare.
Cel mai amplu proiect al anului 2019 pentru Workspace Studio a fost de reamenajare, in cadrul caruia o companie multinationala a avut ca obiectiv imbunatatirea mediului de lucru si a confortului angajatilor prin crearea unor spatii informale de relaxare, de conectare si cooperare. Valoarea acestui proiect s-a ridicat la 1,5 milioane de euro, spatiul fiind folosit de peste 750 de angajati ai companiei.
De altel, proiectele de reamenajare si-au crescut ponderea in afacerile Workspace Studio si au generat 30% din cifra de afaceri, fata de 25% in 2018. Tendinta de a reorganiza spatiul dupa principii de ergonomie fizica si sociala s-a accentuat anul trecut, iar zonele relaxare, cadrele informale de colaborare si schimb de idei, alaturi de piesele de mobilier ergonomic -in special scaunele Herman Miller -au fost prezente in aproape toate discutiile si proiectele pe care Workspace Studio le-a realizat in 2019. 

Focus pe extinderea portofoliului de produse si solutii, in 2020
Pentru a sustine cererea de proiecte, dar si anticipand tendintele din piata, in 2020 Workspace extinde portofoliul de produse si solutii. In prima parte a anului va fi disponibila o noua gama de scaune ergonomice Herman Miller - LINO, precum si portofoliul companiei daneze HAY, cumparata anul trecut de Herman Miller. In plus, Workspace Studio va adauga pardoseli, solutii acustice, tavane si alte produse arhitecturale, care completeaza portofoliul existent de mobilier si accesorii de calitate pe care il propune clientilor in cadrul proiectelor integrate de amenajari de birouri.  
"Anul acesta cred ca vom vedea si mai multe spatii multifunctionale, adaptate la diverse activitati pe care le realizeaza angajatii - munca individuala, schimbul de idei, prezentari, contemplare, relaxare, creatie etc. Solutiile specifice de mobilier, de la scaune automate proiectate special pentru «shared spaces», la masute de laptop sau canapele cu rol separator vor fi din ce in ce mai prezente in proiectele noastre", precizeaza Horatiu Didea.
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter